• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Maailman nopein Intiaani

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackCat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ööö, niinkuin mitä saa ja mistä?

Ai niin joo nyt saa muuten hyvän kirjan kirjastosta, suosittelen.
tounge.gif

Oletat siis että kaikki tietävät kuka se inkkari on, että se on elokuva ja että vielä tiedossa on missä sijaitsee tuo discshop.

Linkki aiheeseen olisi aika älykäs veto.

Tiedäthän sen napin jossa lukee http://
idea3.gif

Loistoelokuva, kävin erikoisextraylimääräisessä näytöksessä katsomassa. Joutuu kyllä ostamaan omaankin kokoelmaan. Suosittelen, jos vanhat vermeet, huikea tarina ja onnistunut kerronta kiinnostavat.

Onk tä joku viirus tää Error Safe ohjelema jota siäl torrentis hetikohta puolväkistee tarjotaan? Pirnales ponnahtellee kaikensortin akkunoita ettei meinaa keretä sulkeen. Tullee kova veto ja sukat pyörii jalaas.

En sitte ladannu leffaa..
tounge.gif
.

ai juu, saatii leffalippuja, pittääki mennä kattomaan ku tulee vai onko ollu jo täällä...

Tilattu, Kiitos infosta.

Joskus yritin DVD:tä etsiä, mutta ei silloin löytynyt myynnissä. Jäi harmittavasti teatterissa näkemättä.

Mullakin meni ensin ohi tuo, kun se pyöri Jyväskylässä kokonaista puolitoista viikkoa
mad.gif
Jostain ihmeen syystä sitten järjestivät erikoisnäytöksen. Siis ihan tuolleen vaan
eek.gif

Onneksi se naisihminen, jolle olin tuosta elokuvasta suu vaahdossa toitottanut aiemmin, oli silmät auki lukenut Finnkinon sivuja. Ja vielä oikeaan aikaan. Kyseli sitten, jotta lähtisinkö.. Kerrankin tuuri meikäläisellä.

Olipas mukavaa katottavaa. Varsinkin extrana oleva Burt Munro dokumentti, joka oli melkein parempi kuin elokuva itse. KONEMIEHET RULES!

Hyvä filmi tosiaan ja kirjaimellisesti sellainen "hyvän olon elokuva" kuten kannessa sanotaan.

Huikeinta jutussa on se fakta että tuo 201,xx mailia ennätys on edelleen voimassa.

Mielestäni ei ollut elokuvana mikään ihmeellinen. Jos ei ois ollu Hopkinsia (ei John)
tounge.gif
niin suorastaa pitkäveteinen paska. Pärrään liittyvää oli aivan liian vähän. Anthony karismallaan pelasti leffan suosta.

Mun mielestä loistava leffa! Hattu nousee sellaselle äijälle, joka on kaiken tehnyt itse ja saanut vanhan rouskun (vm. 1920 Indian) kulkemaan yli 320km/h
smile_org.gif

Back