Tää uusi etuvalo on ihan hirveä mun silmään06-07 malleissa oleva etuvalo hirveänaköinen tekele. vm-08 R2 mallissa paremman näköinen etuvalo. Hinta/laatusuhde kohdallaan.
Takarengas vain kuluu turhan nopeasti.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää uusi etuvalo on ihan hirveä mun silmään06-07 malleissa oleva etuvalo hirveänaköinen tekele. vm-08 R2 mallissa paremman näköinen etuvalo. Hinta/laatusuhde kohdallaan.
Makuasioista ei voi kiistellä...Tää uusi etuvalo on ihan hirveä mun silmään06-07 malleissa oleva etuvalo hirveänaköinen tekele. vm-08 R2 mallissa paremman näköinen etuvalo. Hinta/laatusuhde kohdallaan.
![]()
Mikä ihme siitä Busasta tekee noin makeen pelin... mut busa on busa...![]()
En lähde jatkamaan tätä asiatonta linjaa jolle olet eksynyt.No voihan v***u![]()
Sun maku on sitten se virallinen oikea jos sinä voit sen julki tuoda? Siinä sulle![]()
![]()
![]()
Jos se ajokokemus on kovin vähäistä , niin ehkä ko.pyörä ei ole paras harjoituskaveri. On sen verran raskas ja toisaalta tehoa , että käsittely vaatii vähän enempi "perstuntumaa".Ai hitto kun ei pyöräkuume hellitä talvenkaan edessä. Mielessä siintää M1800R2. Jotenkin tuossa mallissa tuo etuvalo miellyttää enemmän silmää. Vaikka riemuiten ottaisin tuon tavallisenkin R:n.
Mitäs sanotte, paljonko pitäisi olla ajokokemusta kaksipyöräisistä, että voisi ostaa R2:n?
Siistissä ajossa mun kuluttaa 5-6 l/100km ja matkavauhdissa n. 140 kmh menee seiskan pintaan jos ei ohituksissa liiemmin revittele.Mikä on ollut ajossa kulutus? Mietin tommosen laittamista, mutta jos 7 menee, taidan tyytyä nykyisiin...
N. 2000km jotka kerkesin ajaa 6,2l / 100kmMikä on ollut ajossa kulutus? Mietin tommosen laittamista, mutta jos 7 menee, taidan tyytyä nykyisiin...