• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lyhyempi seisontatuki Kawa Z750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HaLo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moro!

Eli seuraavanlainen ongelma. Kawasaki z750 vm 2007 madallettiin koiranluilla ja nyt ongelmaksi koituu liian pitkä seisontatuki. Onko kenelläkään kokemusta pikku Z madalluksesta? Löytyykö jostain valmiiksi lyhennettyjä seisontatukia, jotka sopivat Zetaan? Vakiojalka näyttäs olevan valua, joten katkasu/hitsuu ei oikein onnistu... tai ainakaan siis hitsuu. Ainakin näin paikallisessa liikkeessä sanottiin. Apua siis kaivataan... hankala jättää pyörä aina monttuun.

Valua? tuskinpa, ei ainakaan vm.2004:ssa ollut. Minä korotin omaa zetaa aikanaan ja TIG:llä hitsattiin pikkulätkä jalan jatkeeksi.

Kyllä se varsi on valua. Dragerace.fi näköjään myy madallettuihin pyöriin seisontatukia, mut aika rajatusti yhteensopivia merkkejä.

mahtaisikohan z750 ja zx-6r (-03) käyttää samanlaista seisontatukea? Mulla on nimittäin päinvastainen ongelma, tarvitsisin lyhennetyn sivuseisontatuen tilalle normaalin.

Pyöräni nykyinen sivuseisontatuki on tehty itse ottamalla pala pois seisontatuen rungosta ja sitten ilmeisesti hitsattu sauma kasaan. Hyvin on kestänyt ainakin.

Jaa-a näitä ku ei tiedä ennen kuin kokeilee.. siis sopivuutta. Asiaa enemmän tutkineena selvisi, että suurinosa tarvikeosista, myös lyhyemmät sivujalat, tehdään jenkeissä (tai siis yritykset ovat yhdysvalloista). Kawasaki z750 ei ole kuulunut jenkkien mallistoon, joten eivät ole tehneet myöskään osia niihin.

Et ole mahdollisesti liikkumassa Jyväskylän suunnalla puuwe? Ois voinu vertailla osia ja mahdollisesti vaihtaa jos sopivat...

En valitettavasti. Pk-seudulla oleskelen. Varmasti joku korjausguru tietäis näistä, mutta mistä sellaisen tähän hätään löytäis... :)

Back