• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

lyhyelle naiselle eka mp?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ford72
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
165cm pitkälle ei vielä mikään katupyörä ole ongelma kunhan tekniikka ja itseluottamus on hallussa. Ja oikein osaavalle ei mikään muukaan. Ongelmaksi tuleekin tietysti sitten se, miten tekniikka ja itseluottamus hankitaan. Ajamalla tietty. Siihen käy sitten aika monikin suht ulottuvuusystävällinen moto, joita tässä ketjussa onkin sitten hyvin mainittu, en ala toistelemaan.

Mutta sanoisin vielä, että 165cm ei ole lyhyt. Vaimoni on 152cm ja on ajanut mm. Kawa ZR-seiskaa, ZRX1200-sta ja tonnista Monsteria. Kaikissa jousituksen säädöt ovat riittäneet 'modailuiksi', ei ole tarvittu mitään erikoispalikoita tai satulan vaihtoja.

Minä itse olen 173cm ja pyöränä on KTM 990 Supermoto. Varvistella saa, mutta siihen tottuu ja asia ei kasva ongelmaksi, kun moto on muuten niin saakelin hyvä peli!
inlove.gif

"Pers" tuntumalla löytyy, älä pidä mitään kiirettä. Katso ja kokeile, kyllä huomaat kun oma sattuu alle.  
sport05.gif

Mä oon itte 153cm ja eka pyöräks hommasin Yamahan FZS 600:n. Penkkiä madallettu ja koiranluita pidennetty ja johan yltää hyvin ajamaan. Kortin ajoin Kawa ER6n:llä ja silläkin ylsi ihan ok ajamaan. En usko että sulla kovinkaan suureks ongelmaks tulee löytää pyörä
smile_org.gif

Minä olen 165cm pituinen ja painoa 58kiloa. Kortin ajoin tänä kesänä ja siten aloittelija myöskin. Ajopelinä isännän kanssa yhteinen, Honda CBR 600F . Päkiät mulla yltää maahan, pyörä ei painu mun alla alaspäin kun istun. Sentti pari matalampi pyörä toisi mulle henkistä varmuutta lisää.

Mä olen 158cm ja tukevasti jalat maassa Kawan ZZR600:ssa.

Mä tässä just aloittelijana totesin pari päivää sitten, että pyörä pienenee alla jatkuvasti, kun saa vähän lisää varmuutta joka ajolla.
Mä rakastan mun pyörää.
inlove.gif

Vaimo 161cm ja kantapäätkin yltää maahan Kawan gpz500s. Tiedä sitten voiko suositella, CBR taitaa olla jo korkeampi ja raskaampi?

Juu en suosittele, isompi jo haaveissa, tai no ollu ekan pidemmän reissun jälkeen.. On liian rimpula ja kaponen mopedi...
tounge.gif

nyt vaan lottoa vetämään  että sais kivemman pyörän, vielä kun osais päättää minkä..
biggrin.gif

Back