Kirjoittelin tuossa aiemmin, siitä miten kausi sai luonnollisen lopetuksen. Nyt lyötiin vielä arkkuun naulat, sillä korjaaminen ei enää ollut vaihtoehto. Nyt on sitten taas yksi pyörä vähemmän rekisterissä. Minkähän ostas seuraavaksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
arvaappa vaan kuinka polttelis. mutta nyt on niin ikävästi, että pöytä on aika täynnä herkkuja eikä oikein tiedä mistä alottas.Jos et merkkiä vaihda niin osta gsx1400![]()
No jos kerta ilmaseksi annat, niin mikä ettei.Ei muuta kuin tulet hakemaan mun zetorin poies![]()
No hyvä kun on herkkuja mistä valitaarvaappa vaan kuinka polttelis. mutta nyt on niin ikävästi, että pöytä on aika täynnä herkkuja eikä oikein tiedä mistä alottas.Jos et merkkiä vaihda niin osta gsx1400![]()
![]()
Sellanen se kuningasajatus olis. Oottelen tässä vaan virallista tietoa mm. siitä, josko huhut 1400 gsx:n mallipäivityksestä pitävät paikkansa.No hyvä kun on herkkuja mistä valitaarvaappa vaan kuinka polttelis. mutta nyt on niin ikävästi, että pöytä on aika täynnä herkkuja eikä oikein tiedä mistä alottas.Jos et merkkiä vaihda niin osta gsx1400![]()
Uutta varmaankin meinasit?![]()
No kyllähän se niin halvalla lähtee, ettei varmaan kannata muita katellakkaan...No jos kerta ilmaseksi annat, niin mikä ettei.Ei muuta kuin tulet hakemaan mun zetorin poies![]()
![]()
Ei vaan viitsis oikeen pienenpään vaihtaa.No kyllähän se niin halvalla lähtee, ettei varmaan kannata muita katellakkaan...No jos kerta ilmaseksi annat, niin mikä ettei.Ei muuta kuin tulet hakemaan mun zetorin poies![]()
![]()
![]()
Miksi sitten vielä pienemmästä kokemuksia kyseletEi vaan viitsis oikeen pienenpään vaihtaa.No kyllähän se niin halvalla lähtee, ettei varmaan kannata muita katellakkaan...No jos kerta ilmaseksi annat, niin mikä ettei.Ei muuta kuin tulet hakemaan mun zetorin poies![]()
![]()
![]()
![]()
Pakkohan sitä jullea on vähän vedättää...Miksi sitten vielä pienemmästä kokemuksia kyseletEi vaan viitsis oikeen pienenpään vaihtaa.No kyllähän se niin halvalla lähtee, ettei varmaan kannata muita katellakkaan...No jos kerta ilmaseksi annat, niin mikä ettei.Ei muuta kuin tulet hakemaan mun zetorin poies![]()
![]()
![]()
![]()
.![]()
Kyllähän se oli nytkin aikamoista huutokauppaa. Tarkastaja tinkas alaspäin ja minä ylöspäin, mutta päästiiin ihan hyvään komppromissiin. Suuren kiitoksen tässä vahingossa saa kyllä Ifin kotivakuutus/hankintakeskus. Kamppeet meni lunastukseen ja homma hoidettiin todella mallikkaasti.Hyvä että ukko säilyi siis ehjänä? Mitään ei jälkikäteen ilmaantunut?Minulta leikattiin reilu viikko sitten olkapää yli neljä vuotta vanhan mopo mällin jäljiltä... Vakuutus yhtiö käyttäytyi asiallisesti? On vain paljon tapauksia missä ystävämme vakuutus tarkastaja ryhtyy todella hankalaksi ja kyseen alaistaa kaiken ja yrittää kaikkensa ettei tulisi penniäkään korvausta ....
![]()
Lekuri = psykiatri...En ole huomannu mitään vakavampaa vaivaa itsessäni. Lekurin papereissa tosin lukee "hoitoa jatketaan", joten olen vielä tarkkailussa sanan löyhässä merkityksessä.