jappi Liittynyt 4.1.2007 Sijainti keskipohjanmaa 12.7.2008 #2 (C-A-D @ Heinä. 12 2008 sanoi: Jotenkin nuo maastovärit viehättävät... LT-Vaihtoehtoja Napsauta laajentaaksesi... Ei ainakaan tällä koneella saa linkkiä auki.
(C-A-D @ Heinä. 12 2008 sanoi: Jotenkin nuo maastovärit viehättävät... LT-Vaihtoehtoja Napsauta laajentaaksesi... Ei ainakaan tällä koneella saa linkkiä auki.
fj 1200 Liittynyt 19.5.2007 Sijainti järvenpää 12.7.2008 #3 ai?kyllä mä sain ja JOS jonain päivänä saisin lt:n niin toi heineken väritys tai sit tosiaan toi army teema on kyllä hienoja
ai?kyllä mä sain ja JOS jonain päivänä saisin lt:n niin toi heineken väritys tai sit tosiaan toi army teema on kyllä hienoja
C C-A-D Liittynyt 22.8.2002 12.7.2008 #5 Mun suosikki on melkeen toi "juuressa" oleva ILMAVOIMAT Tuosta kun työstäisi jonkun hieman lievemmän ja Ilmavoimien ympyrälogolla olevan...
Mun suosikki on melkeen toi "juuressa" oleva ILMAVOIMAT Tuosta kun työstäisi jonkun hieman lievemmän ja Ilmavoimien ympyrälogolla olevan...
iku1 Liittynyt 20.5.2007 Sijainti Bordeaux 14.7.2008 #6 ... suotta kainostelemaan... Suomen sota-aikainen ilmavoimien logo kylkeen vaan... Kyllä noi maastovärit vaan passais Iku
... suotta kainostelemaan... Suomen sota-aikainen ilmavoimien logo kylkeen vaan... Kyllä noi maastovärit vaan passais Iku