• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

LPR:n ORGilaisten maanantai ajelu 5.6.

Mukavan näkösiä reittejä oli Jam Master Jeremy piirrelly karttoihin. Yhden kerran tuola päin kotilolla ajelleena maisematkin olivat kohdallaan tälle Helsinkiläistyneelle pohjanmaan pojalle
smile_org.gif

Toivottavasti pääsen joskus mopoilemaankin teille päin
blush.gif

Jos ei ihmeitä satu niin olen mukana, mulle tuo reitti on tuttu.
Ja lähden ehkä suoraan töistä, jolloin olen mukana jo Lpr:stä asti...

Jaahas, jos vaikka joskus sais mopoon kasaa niin vois vaikka lähtee mukaan. Minkäslaista vauhtia ootte pitäneet noilla lenkeillä?
Keulassa on ajeltu mittarin mukaan n. 15 km/h yli rajoituksen, ja jos letka on rakoillut, niin risteyksissä on hidastettu tai pysähdetty odottelemaan hitaampia.

Eli siis ollaan jääty odottelemaan mua..  
biggrin.gif

Ei kun ihan tosissaan hyvin on pidetty huolta että kaikki on pysyny matkassa.

Meiltä varmaan Erkki pääsee taas reissuun mutta miehen ohjastamana, kun meillä vietetään muksun 5-v. synttäreitä. Kaksin tullaan jos mummo suostuu jäämään lapsenvahdiksi yön yli..

Sori sotkeutumiseni mut en millään malta...
smile_org.gif

Jam Master Jeremyn reittivaihtoehdot näyttävät kartasta katsoen aivan upeilta reiteiltä. Pienehköjä teitä vesistöjen varrella ja pitkin rantoja... aivan upeita
inlove.gif

Tuollapäin täytyy joskus käydä ajan kanssa kruisailemassa ilman kiirettä ja maisemista nautiskellen. Nammm....
Seudut ja maisemat ovat upeita. Niistä hyvällä ilmalla nauttii kovasti. Vaikka en siellä asukaan suosittelen ja erityisesti jos et siellä ole ajellut. Sama muillekin.

Jaahas, jos vaikka joskus sais mopoon kasaa niin vois vaikka lähtee mukaan. Minkäslaista vauhtia ootte pitäneet noilla lenkeillä?
Keulassa on ajeltu mittarin mukaan n. 15 km/h yli rajoituksen, ja jos letka on rakoillut, niin risteyksissä on hidastettu tai pysähdetty odottelemaan hitaampia.
Noista letkanopeuksista.
Kummallista kyllä, mutta letkan takapää joutuu kiristämään vauhtia uskomattoman paljon ja se voi tuntua jopa epämiellyttävältä.

Vaikutelma on sama kuin pitkässä marsissa armeijan aikana jäläkipäässä. Siis jos jotkut lukijoista ovat siellä jo piipahtaneet. Marssin aikana peräpää käytännössä juoksee.

Siis huomioikaa tuo keulapään vauhti peräpään mukaan tai osa porukasta alkaa vältellä mukaan tulemista.

smile_org.gif
biggrin.gif
062802jumpie_prv.gif

Hienoa että täälläkin on porukka lähtenyt liikenteeseen!! Koitin viime kesänä itse saada porukkaa yhteisille ajoreissuille, mutta innostus oli aika laihaa...
confused_orig.gif

Pitää liittyä letkaan jahka pääsee täältä pohjoisesta työmatkoilta ja saa pyörän verstaalta pois!
smile_org.gif

Mitenkäs kun on topicissa hiljaista? Olisiko jonkinlaisen ajelun aika taas? Pääsisi itsekin mukaan.

Näitä on sovittu tuolla salasanasuojatulla puolella, "Kaakonkulman motoristit".
Tässä linkki
Mutta silti on viimeaikoina ollut hiljaista, heinäkuussa ei ole porukka oikein ehtinyt ajelemaan.

Ensi maanantaikin (31.7) näyttää vähän heikolta, katsotaan tuolla toisella puolella tuleeko lähtijöitä. Jos edes pari muuta ilmoittautuu, niin minäkin tulen paikalle.

Back