Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tuoltahan löytyi jo jotain. Kiitos kovasti.http://www.airtech-streamlining.com/index.html
Tuollainen löytyi. En vaan ole itse tilannut.
Mistähän nämä vanhoilla ratapyörillä edelleen ajavat hommaavat katteita ja tuulilaseja pyöriinsä? Ne varmaan tietää.
No meillä on muotteja niihin.Mullakin roikkuu tallissa Yamaha TZ:n maalaamaton kate plekseineen.Niistä on jo aikoinaan tehty kopioita koska niitä on tupannut menemään rikki silloin tällöin.Sitten esim.pieniä varttikatteita löytyy monelta vanhempiin pyöriin osia toimittavilta yrityksiltä jotka myy kisaosia vanhoihin pyöriin.Esim.750 SS Ducatin mallista pärettä löytyy useammaltakin pajalta.Heillä on myös todella hienoa billet-sälää;jalkatappisarjoja,rumpujarruja,myös magnesiumista,etuputkia,mittareita,vanteita,alumiinitankkeja ja satuloita jne.Katsopa vaikka Disco Volante Moto tai Guzzino noin aluksi.Niillä on italialaisiin ja Hondiin jotain...http://www.airtech-streamlining.com/index.html
Tuollainen löytyi. En vaan ole itse tilannut.
Mistähän nämä vanhoilla ratapyörillä edelleen ajavat hommaavat katteita ja tuulilaseja pyöriinsä? Ne varmaan tietää.
Mitäs nämä etupleksit yleensä sitten kustantavat, jos joku suomalainen yksityishenkilö tai paja sellaisen moukaroisi?No meillä on muotteja niihin.Mullakin roikkuu tallissa Yamaha TZ:n maalaamaton kate plekseineen.Niistä on jo aikoinaan tehty kopioita koska niitä on tupannut menemään rikki silloin tällöin.Sitten esim.pieniä varttikatteita löytyy monelta vanhempiin pyöriin osia toimittavilta yrityksiltä jotka myy kisaosia vanhoihin pyöriin.
Hyi hyi mitä kielenkäyttöä... "I used more penatration fluid than a Gay priest at a kids school."Tuolta löytyy kans jotain palikoita. Ei ehkä ihan viimesimpiin malleihin, mutta muuten noi kaverin pykäämät tuutit on kyllä helvetin hienoja!![]()
Kaikilta ei löydy niin paljon hapokkaita ideoita kuin sinulta.Mikset tee itse?
Eikös rexistä sais vastaavan rakennettuaNo nyt löytyi semmoinen rakentelupaja, jossa on tyyli kohdallaan. Yllättäen Tanskasta. Wrencmonkees
Olen nähnyt valon. Kawa! Mulle yksi tommonen, heti, kiitos.