• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Louis "postimaksu"?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Terve,
Olen tilaamassa louis.de:stä tavaraa mutta kun en mistään saa selville paljonko "posti"maksut maksaa? Olen yrittänyt täältä foorumista saada selville ja louis sivuilta myös mutta ei niin ei. Paljonko se on?
sad_orig.gif

Ajantasaista faktatietoa ei ole kun ei ole tarvinnut tilailla mitään viime aikoina, mutta viime kesänä toimituskulut olivat parinkympin luokkaa. Muistaakseni paketin koko ja paino vaikuttivat asiaan.

Klikkaa Louisin sivuilta sieltä vasemmalta kohta: Versandkosten: Italien, Spanien, Portugal, Finnland, Norwegen , Schweden: jeweils € 21,95.

Kiitos vastanneille.
062802jumpie_prv.gif
Oisko joku tilaamassa tuolta jotain? Itse olisin ehkä tilaamassa joskus ens kuun aikana. Kimppatilaus? Palaan asiaan kun on ajankohtainen!

Kerroppa yksikin syy miksi et tilaisi samaa materiaalia kotimaan kauppiaalta??
Jäisi sinunkin ostoksistasi jokunen killinki kotimaahan pyörimään.
Louis kamaa myyvät ainakin tuo edellämainittu rajamotor ja myös Raisiossa tätä nykyä vaikuttava www.bikerpoint.net
Vai onko hienoa sanoa kavereille "saksasta tilasin..."

Toi 20€ ei oikeesti ole paljoo jos tavaran saa suoraan kotiovelle.
Toinen juttu on, että näiden suomlaisten filiaalien kautta ei oikein pääse kiinni Louissin tarjouksiin.

Pariin otteeseen tuolta olen tilaillut tavaraa ja hyvin on homma toiminut. En pidä tota 22€ pahana rahti hintana.
Koitappa lähettää postipaketti saksaan tai laske aika ja kulut kun lähdet kylän toiselle puolelle varusteita katsastaan ;)

Louis kamaa myyvät ainakin tuo edellämainittu rajamotor ja myös Raisiossa tätä nykyä vaikuttava www.bikerpoint.net
Siellä onpi halvempaa. Siinä sulle yksi syy.
033102ass_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
Itse asiassa tulee kalliimmaksi tilata Louisilta suoraan.

Rajamotor myy siis Louisin tuotteita samalla hinnalla kuin Louis saksassa, jos tätä ei joku vielä tiennyt.
Ja jos tilaa yli 100 eurolla niin tuotteet saa postiin ilman postikuluja.

Siellä onpi halvempaa. Siinä sulle yksi syy.
033102ass_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
Itse asiassa tulee kalliimmaksi tilata Louisilta suoraan.

Rajamotor myy siis Louisin tuotteita samalla hinnalla kuin Louis saksassa, jos tätä ei joku vielä tiennyt.
Ja jos tilaa yli 100 eurolla niin tuotteet saa postiin ilman postikuluja.
Rajamotorin kautta ei saa tarjous tuotteita tarjous hintaan, vaan ne saa normaaliin hintaan.

Rajamotorin kautta ei saa tarjous tuotteita tarjous hintaan, vaan ne saa normaaliin hintaan.
Jos olet lukenut aikaisempia juttuja rajamotorista niin on sieltä jotkut saaneet tarjoushintaankin. Kannattaa ainakin kysyä asiaa ennekuin maksaa tuon 22 euroa Louisin postikuluja.
Ja jos tarjous ja normaali hinnan erotus on enemmän kuin nuo postikulut niin silloin on tietenkin järkevämpi tilata suoraan Louisilta.

Jos olet lukenut aikaisempia juttuja rajamotorista niin on sieltä jotkut saaneet tarjoushintaankin. Kannattaa ainakin kysyä asiaa ennekuin maksaa tuon 22 euroa Louisin postikuluja.
Ja jos tarjous ja normaali hinnan erotus on enemmän kuin nuo postikulut niin silloin on tietenkin järkevämpi tilata suoraan Louisilta.
Ennen sieltä sai tarjous hintaan, mutta lopettivat koska tarjous tuotteiden myynnistä ei jää heille käteen. Jos tilaa suoraan louisilta niin tavarat tulee kotiovelle seitsemässä arkipäivässä ja se maksaa 22€ joka ei ole tässä harrastuksessa paskaakaan. Kukin tekee miten parhaaksi näkee ja hyvä niin.

Miksi tilata "välikäden" kautta jollei tarvitse?
Se et Rajamotor kauppaa Louisin kampetta on ihan kiva.
Mut....jos voit tilata Louisilta suoraan ja saat tarjoustuotteita ja heti tiedon mitä on saatavilla ja mitä ei...ja paketin kotiisi ovelle suoraan, niin miksi käyttää välikättä?
Asioista ei kannata tehdä liian monimutkaisia...

Tulee mieleen tilanne jos tavara ei ole sellasta mitä ajatteli.
Palautukset helpompi hoitaa suomalaisen kauppiaan kautta..?

Tulee mieleen tilanne jos tavara ei ole sellasta mitä ajatteli.
Palautukset helpompi hoitaa suomalaisen kauppiaan kautta..?
Nuo palautukset voi olla hankalia Louisin kanssa. Toissa kesänä piti taistella parinkin Louisin asiakas palvelijan kanssa useamman kerran ennenkuin sain oikean summan visalle palautettuna.
Hommaa ei helpottanut se että aluksi löytyi vain yksi englannin kielen taitoinen asikaspalvelija joka sitten lähti lomalle ja unohti mun palautukset..

Minulle Louis hyvitti myös palautuksesta syntyneet postikulut, vaikkei heillä siihen velvollisuutta olisi ollutkaan. Toki vika oli heidän päässään, olivat lähettäneet väärän tuotteen.

Vai onko hienoa sanoa kavereille   "saksasta tilasin..."
Ja entäpä jos se Rajamotor tai vastaava ei olekaan ihan siinä kotinurkilla. Maksaa nämä kotimaan postimaksutkin. Ite tilannu Louisilta suoraan ja kamat ovella viikossa. Hiukan piti tutkia sanakirjaa mutta hyvin selvis.

Ja entäpä jos se Rajamotor tai vastaava ei olekaan ihan siinä kotinurkilla. Maksaa nämä kotimaan postimaksutkin. Ite tilannu Louisilta suoraan ja kamat ovella viikossa. Hiukan piti tutkia sanakirjaa mutta hyvin selvis.
Siis jos Rajamotorilta tilaa Louis tuotteita yli 100e arvosta niin tuotteet tulevat kotiin(tai siis lähipostiin) ilman postikuluja, ei tule saksan eikä suomen kuluja erikseen.
Itse tilailin vasta ja niin vain oli paketti tullut postilla Torniosta Ouluun ja postimaksu maksettuna. Jos on jatkossakin yli 100e:n arvosta tilattavaa Louisilta niin kyllä Rajamotorin pojilta tulee tilattua.

Edit:
Ja jokainenhan saa kyllä minun puolesta tilata suoraan Louisilta ja maksaa sen 22 e postikuluja päälle jos haluaa, ei ole minun pussista pois.

Back