• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lopen enduro XTREME 4.8

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Bolt

Kouluttaja
MotOrg ry jäsen
Rata ja koulutus
Viimeksi muokattu:
Pitäisköhän sitä tulla näyttämään miten SXC 625 niittää koivikkoa.:grin:

Tuu ihmeessä. Mä haluan nähdä miten se nousee suosta:p

..jos olit Marko tosissasi niin täällä olis yksi raskassarjalainen lisää!?...alkaa oleen kinttu siinä kunnossa että voitais kiskoo vuoronperään yhdessä vehkeitä savesta!... Sit heitän haasteen viel JMH:lle!...vastaatko huutoon vai onko "Viron Hard Enduro" vielä liian tuoreena muistissa?:p

Max972 sanoi:
..jos olit Marko tosissasi niin täällä olis yksi raskassarjalainen lisää!?...alkaa oleen kinttu siinä kunnossa että voitais kiskoo vuoronperään yhdessä vehkeitä savesta!... Sit heitän haasteen viel JMH:lle!...vastaatko huutoon vai onko "Viron Hard Enduro" vielä liian tuoreena muistissa?:p

Enpä muista, onko kalenterissa mitään. Eipä toi niin kovalta näytä. Saa vissiin juoda ja lopettaa leikin milloin vain.

Kiinnostaa, kiinnostaa. Viime vuonna ajokunto ei ollut ihan paras mahdollinen. Nyt täytyy ihmetellä että josko... Isohan toi Porokin (DR650) on!

Mukaan vaan. Toi suohan oli aika märkää viime vuoden ennätys sateiden jälkeen. ne kuivatkin paikat oli semmosta liejua. nyt taitaa olla ojat kuivia.

Max972 sanoi:

Mä olen aina tosissani kun jotain älytöntä pitäisi pyörällä touhuta.
Mulla on tässä ollut taistelua kun olis noi kouluttajatestit samaan aikaan. Mutta onhan ne tietty ensi vuonnakin. Pyydänkö ison kärryn lainaan että päästään kaikki samalla kyydillä. Onko jmh messissä.

Mukana.

Takanen pitäis saada vaihdettua, ja pyörä lyötyä kannonkiertokuosiin ennen tätä. Eiköhän just jaksa.

Tiedoksi kaikille ketkä osallistuu/ oli aikeissa osallistua lauantaina 4.8 extremepäivään niin valitettavasti joudutaan ensimmäisen kerran perumaan liian suuren metsäpaloriskin takia 😐

Uusi päivä tälle extremelle on lauantaina 13.10.

Se on jo aika epätodennäköistä, että silloin olisi tälläistä hellejaksoa kuin nyt 🤣 Nautitaan kuitekin tästä kesästä, kun se kerrankin on!

Bolt sanoi:
Tiedoksi kaikille ketkä osallistuu/ oli aikeissa osallistua lauantaina 4.8 extremepäivään niin valitettavasti joudutaan ensimmäisen kerran perumaan liian suuren metsäpaloriskin takia 

Uusi päivä tälle extremelle on lauantaina 13.10.

Se on jo aika epätodennäköistä, että silloin olisi tälläistä hellejaksoa kuin nyt 藍 Nautitaan kuitekin tästä kesästä, kun se kerrankin on!

Nautitaan. Eilen yks lenkki Moisiota isolla pyssyllä ryömien ja kaks litraa vettä. Kuulemma olis helpompaa, jos vetäis kovempaa, mut kuskista loppuu ominaisuudet.

Kattellaan kalenteria lokakuun osalta.

Edit: Toisaalta pistää tää jalkatreenikin lihavan hikoilemaan 31-asteisessa ilmastoimattomassa salissa.

JMH sanoi:
Nautitaan. Eilen yks lenkki Moisiota isolla pyssyllä ryömien ja kaks litraa vettä. Kuulemma olis helpompaa, jos vetäis kovempaa, mut kuskista loppuu ominaisuudet.

Kattellaan kalenteria lokakuun osalta.

Edit: Toisaalta pistää tää jalkatreenikin lihavan hikoilemaan 31-asteisessa ilmastoimattomassa salissa.

Mulle on nopeet sanonut että siinä ja siinä kohdassa reittiä tekee hyvää kun vetää kovaa ja ajoviima jäähdyttää. Ei kyllä mun vauhdeilla tuntunut minkäänlaista tuulen virettä:grin:

Back