• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lopen enduro xtreme 13.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Bartti sanoi:
Videoo kehiin tai ootte istunut suon laidalla ja paistellu maggaraa.

Mulla ei ollut kameraa. Kaverilla oli. Eiköhän sieltä joku video tule lähiaikoina.

Bolt sanoi:
Mulla ei ollut kameraa. Kaverilla oli. Eiköhän sieltä joku video tule lähiaikoina.

Uus kytkimen pääsylkkä on jo tallilla... mopo on vain eri tallissa :blink:

Millos näitä kuvia ja viteoita. Mun sulavat esteylitykset kiinnostaa eritoten. Meinaan, kun ekan kerran ne näin olin, että voi vittu. Tostako pitää mennä!?

Mä työstin tuossa sellaista vertauskuvallista eroa mun ja Tarkkalan toiminnasta.

Kuvittele, että Tarkkala kävelee olohuoneen poikki villasukat jalassa. Näin siuh, vasemmalta oikealle.

Sitten tulen minä. Vedän ensiksi vasemmalla kyljelle romahtaen olohuoneen pöydän paskaksi, ja kaadan siitä kynttilän sohvalle, joka syttyy palamaan. Nousen ylös, ja lahkeeseen tarttunut verho vetää verhotangon alas ja tangon ikkunasta lävitse. Tästä sisuunnuttua kunnolla vauhtia ja eteisen ikkunaoven läpi tuulikaappiin tuulettamaan voittajan hymy kasvoilla.

JMH sanoi:
Sitten tulen minä. Vedän ensiksi vasemmalla kyljelle romahtaen olohuoneen pöydän paskaksi, ja kaadan siitä kynttilän sohvalle, joka syttyy palamaan. Nousen ylös, ja lahkeeseen tarttunut verho vetää verhotangon alas ja tangon ikkunasta lävitse. Tästä sisuunnuttua kunnolla vauhtia ja eteisen ikkunaoven läpi tuulikaappiin tuulettamaan voittajan hymy kasvoilla.

Toi... jostain kanuunaralleista jääny se käsitys että tää on sun normisetti. Alasti suoritettuna.

Kuule. Mie en enää ryyppää. Koitin lauantaina, ja vielä tänä aamuna maistui paska suussa.

PoS sanoi:
Pitäiskö Raittiimpi raittiusseura aktivoida uudelleen?

Kyllä. Perustavaa työtä voi aloitella, että on Halloweenkemujen jälkeen seura iskussa. Sähän oot sillon just Paldiskissa :D.

Back