• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lopen enduro xtreme 13.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Bolt

Kouluttaja
MotOrg ry jäsen
Rata ja koulutus
Uusi yritys. Kun metsäpalovaara esti Elokuun tapahtuman.
Minä tai org! ei olla järjestäjiä. Eli ilmoittautumisest suoraan erland.kassari@lopenenduro.fi
Hinta tais olla 80€ sisältäen ruokailun.
Vuokrapyöriä eivät tähän tapahtumaan anna. Eli rikotaan omat vehkeet:grin:

Bolt sanoi:
Uusi yritys. Kun metsäpalovaara esti Elokuun tapahtuman.
Minä tai org! ei olla järjestäjiä. Eli ilmoittautumisest suoraan erland.kassari@lopenenduro.fi
Hinta tais olla 80€ sisältäen ruokailun.
Vuokrapyöriä eivät tähän tapahtumaan anna. Eli rikotaan omat vehkeet:grin:

Mikä on aikataulu?

Edit: taas logistinen ropleema, ku pitäis muijan kaa olla illalla pirskeissä Lohjalla.

Viime vuonna ajettiin suurinpiirtein 10-15

Vahvaan harkintaan. Onhan toi nykyinen taas ihan liian iso näihin hommiin mutta...

garagesale sanoi:
Vaatiiks tää enskan vai saako crossilla osallistua?

On siellä ainakin edellisillä kerroilla crosseja ollut. Endutotason äänenvaimennin ja liikennevakuutus pitäis olla. Lopenenduro.fi sivuilla lukee. Motocrosspyörissä oltava endurotason äänenvaimentimet. Ei siellä ikinä mitään melumittauksia ole mun tietääkseni pidetty. Varmaan jos kohtuulliset äänet niin mukaan vaan.

Go-Za sanoi:
Vahvaan harkintaan. Onhan toi nykyinen taas ihan liian iso näihin hommiin mutta...

Saattaahan tuolla matkakelpoisella endurolla ajaminen olla vähän haastavaa. Äkkiä kauppaan uusia Betoja saa Syyskuussa 0% korolla:grin:

Bolt sanoi:
On siellä ainakin edellisillä kerroilla crosseja ollut. Endutotason äänenvaimennin ja liikennevakuutus pitäis olla. Lopenenduro.fi sivuilla lukee. Motocrosspyörissä oltava endurotason äänenvaimentimet. Ei siellä ikinä mitään melumittauksia ole mun tietääkseni pidetty. Varmaan jos kohtuulliset äänet niin mukaan vaan.

No liikennevakuutushan nyt muutenkin on "pakollinen". Mutta enskatason vaimenninta ei kyllä ole, toisaalta ainakin enskakisoissa ajetaan crossitason vaimennuksilla joten kaippa se tulkintaa vaatisi. Olen kyllä sysisurkea enskailussa(kin), silti kiinnostaisi.

tube68 sanoi:
Käytettyjä myös, näköjään...

Uudet on niin halpoja että miksi ostaa käytetty. Siihen uutta rengasta ja alustahuolto. niin uuden hinta on siinä. uusi 2018 300 2tahtinen kilvettömänä 8000 tai valkokilpisenä 9000. 2019 noin tonnin lisähinnalla.

Jaaha. Ei noussut mäki ei ja amputoi isosta lekasta kytkinkahvan rungon. Oisko kellään sellaista myydä LC4:een?

Edit: ja muiden lähdettyä suolle, minä nilkutin varikolle 11 kilsaa ilman kytkintä. Meinas vaihekiksikin kadota matkalle. Varikolla hokasin, että pultti jäi jonnekin metsään. Hahaha!

Tämä oli tällainen reality check. Perusasiat aivan retuperällä.

Ristus mikä reissu. Onneks näitä extreme päiviä on vaan kerran vuodessa. Pitää ajan kullata muistoja jonkin verran ennen kun lähden seuraavan kerran suolle moottoripyörällä:grin:

Bolt sanoi:
Ristus mikä reissu. Onneks näitä extreme päiviä on vaan kerran vuodessa. Pitää ajan kullata muistoja jonkin verran ennen kun lähden seuraavan kerran suolle moottoripyörällä:grin:

Siinä suolla saa hyvän loppuhien:grin:

Nyt oli uusi suo. Pääsi samalla suo ajelut ihan uusiin sfääreihin.

Back