• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lopen enduro la 28.9

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Bolt

Kouluttaja
MotOrg ry jäsen
Rata ja koulutus
Taas olis tätä herkkua tarjolla.

Lopen enduro 28.9
Vuokrakalustoakin oli vapaana (ainakin nyt kun itse ilmoittauduin)
En ole järjestämässä tapahtumaa vaan ihan vaan ajelemassa. Eli mulle ei kannata ilmoittautua.
Hinnat muistaakseni ja noin 80 omalla pyörällä ja 280 vuokrakalustolla.

Ilmoittautumiset. erland.kassari@lopenenduro.fi

Bolt sanoi:
Taas olis tätä herkkua tarjolla.

Lopen enduro 28.9
Vuokrakalustoakin oli vapaana (ainakin nyt kun itse ilmoittauduin)
En ole järjestämässä tapahtumaa vaan ihan vaan ajelemassa. Eli mulle ei kannata ilmoittautua.
Hinnat muistaakseni ja noin 80 omalla pyörällä ja 280 vuokrakalustolla.

Ilmoittautumiset. erland.kassari@lopenenduro.fi

Vuokrapyörällä 280 euroa/henkilö ajo-ja turvavarusteineen (sis. alv).
85 euroa/henkilö omalla pyörällä ja varusteilla muun ryhmän mukana.

1,5 viikkoa sitten baanat oli mainiossa kunnossa. Pyörän ja kuskin saa pestyä päivän päätteeksi. Aika hyvin saa ajella omaa kyytiä päivän aikana.

Olihan taas hulvattoman hauskaa. Kannatti tulla
IMG_28092019_180052_1200_x_675_pixel6437a2aa43c2af2f.jpg

Oli kyllä makee päivä. Yllättävän paljon vuodessa on kehitystä tapahtunut. En kaatunut kertaakaan. Pyörä kävi kerran kyljellään mutta kädet ei irronnut tangosta ja pyörä pysyi käynnissä.
Tonne pitää kyllä päästä uudestaan vielä ennen talvea:jippikaijee:

Tuolla pääsee vissiin ajaan tällanen höntsäukkokin omaa tahtia? Kalenterista tsigaa vapaat ja ilmoittautuu?
Kävin eilen pitkästä aikaa Hansiksella, mutta ei sitä kivikkoa voi sanoo nautinnoksi, hirveetä kidutusta ja voimat loppuu melko joutuin.

Batmanninja sanoi:
Tuolla pääsee vissiin ajaan tällanen höntsäukkokin omaa tahtia? Kalenterista tsigaa vapaat ja ilmoittautuu?
Kävin eilen pitkästä aikaa Hansiksella, mutta ei sitä kivikkoa voi sanoo nautinnoksi, hirveetä kidutusta ja voimat loppuu melko joutuin.

Eilen oli yksi ensikertalainen enkä mäkään ole kuin yhden käden sormien määrän käynyt.

Ymmärtääkseni kunhan ko. päivänä on sopiva ryhmä niin ei siinä pitäisi ongelmaa olla. Puhelulla homma selviää parhaiten. Taisivat eilen mainita että marraskuussa loppuu kura-ajot ja alkaa radan huolto joten onhan tässä vielä kuukausi tähän vuoteen.

Mukaan vaan ensikerralla. Mä ajoin tuolla neljä vuotta sitten ensi kertaa vuokrakalustolla. Eikä kokemusta koko lajista ollut pätkääkään. Hurahdin ja perheen rahat meni taas Faijan harrastuksiin. Eikä se meidänkään vauhti ole kuin korkeintaan höntsä+. Ja kausi ei lopu kokonaan, koska huoltotauon jälkeen alkaa talviajot. Meidän pappaporukkahan ei osallistu joka tapahtumaan mitä tuolla on. Ilmoittelen täällä vain kun olen itse menossa.

Pyrkimässä mukaan hiipimään isolohkolla ens lauantaina.

Edit: läpäisin tiukat kriteerit.

Back