• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

"Lompakko" tai kuljetuspussi varavisiirille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jassu

Kunnia pj
Sijainti
Vantaa
Ajattelin hankkia z-oneeni mustan visiirin tuon kirkkaan rinnalle ja kiinnostaisikin tietää onko visiirien kuljetukseen jotain suojapusseja tai koteloita ? Eli jos lähtee reissuun niin ei tarvitsisi varavisiiriä pitää muiden kamojen joukossa naarmuuntumassa ja halkeilemassa jos sen voisi jonnekin suojukseen tyrkätä.

Onko tuollaisia kuljetuskoteloita tmv saatavilla?

The Visor Shop ---> Helmet & Visor ACCESSORIES
Testattu firma ja toimii
062802jumpie_prv.gif

Stormilla on myynnissä "official Moto GP" krääsää joista löytyy mm. juuri tuommoinen visiiripussi. Hyvin on toiminut eikä kovin kauheasti maksanutkaan.

Itse ostin Allrightista Z-Oneen toisen visiirin (pinlock) viime kuussa ja myyjä kysyi otanko suojapussilla olevan vai ilman. Suojapussin kanssa tais olla euron pari kalliimpi.

Itse ostin Allrightista Z-Oneen toisen visiirin (pinlock) viime kuussa ja myyjä kysyi otanko suojapussilla olevan vai ilman. Suojapussin kanssa tais olla euron pari kalliimpi.
Allrightin hintoja kun kattelee niin luulisi että tuotteiden mukana tulee vähintään huoltoauto perässäsi ajelemaan ;)

Pistin kyselyn stormille ja allrightille tuollaisesta suojapussista. Katsotaan mitä vastaavat saatavuudesta ja hinnasta.

Jos homma ei kotimaasta hoidu niin sitten tilaillaan muilta mailta  
smile_org.gif
.

Pistin kyselyn stormille ja allrightille tuollaisesta suojapussista. Katsotaan mitä vastaavat saatavuudesta ja hinnasta.
Hyvä homma, laitahan tietoa sitten tänne viestiketjuun kanssa kun liikkeet vastailevat. Tietää itsekin sitten että mikä on hintaluokka jne.

Jos noita allrightilta saa niin italohan voisi ottaa moisia myös shoppiin ehkä, pitääkin ehdottaa
smile_org.gif

Stormilta tulikin nopeasti vastaus, mulla vaan kesti hiukan lukea se kun pitää edes näön vuoksi tehdä välillä töitä
wink.gif
.

MotoGP Visor Pouches
     Rossi Yellow BIK-MGPVIPY 12,00
     Ducati Red BIK-MGPVIPR 12,00
     Telefonica Blue BIK-MGPVIPBU 12,00
     Classic Black BIK-MGPVIPBK 12,00

Hinnat ei kuulosta pahalta, vielä kun joku näppärä pistää tänne kuvan siitä niin voisi vaikka käydä hakemassa pois. Toisaalta voisin käydä itsekin katsastamassa tuon perjantaina kun suunnitelmissa on lähteä sinne etelän suuntaan ostoksille.

[edit] Allrightilta tuli vastaus ja tuollaista visiiripussia ei tuotevalikoimasta löytynyt.

Noita Stormin pussukoita saa Motovelhojenkin kautta hommattua, hinta 10€. Ei taida olla luettelossa vielä mutta sieltä noita kuitenkin saa.

Itse ostin tuollaisen ja on aivan loistava verme, sisältä pehmeä ettei visiiri naarmutu ja tuossa on vielä sellainen "vyöremmi" jolla pussukka kulkee hyvin vyölaukun lailla selässä. Visiiri muotoilee hyvin selän muotoa ainakin mulla ja se kulkee todella vaivattomasti siellä.

Suosittelen.

Back