• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lohduton näky!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matva
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Huoltoon jos jätän pyöräni ja se jää sinne useammaksi päiväksi, oletan ilman muuta, että se siirretään sisään yöksi. Vorojen vuoksi lähinnä. Kyllähän koneet vettä kestää.

Meitä on niin moneen junaan tässä pyörän hoidossakin. Toinen puunailee pyöräänsä vähän väliä. Toinen taas ei välitä ihan pikku tahroista. Itse pesen pyörääni aika harvoin. Pesinköhän sen viime kesänä neljä kertaa kunnolla?

näin se on useassa mp-liikkessä mitä oon nähny. Enemmän mua ärsyttää se, kun jotkut huoltomiehet ei viitti pestä käsiään ennen esim. katteiden näpläystä, vaan niillä samoilla rasvakäsillä laitellaan katteita paikalleen ja kotona (kalliin) huollon jälkeen saa ensitöikseen poistella likajälkiä katteista..

näin se on useassa mp-liikkessä mitä oon nähny. Enemmän mua ärsyttää se, kun jotkut huoltomiehet ei viitti pestä käsiään ennen esim. katteiden näpläystä, vaan niillä samoilla rasvakäsillä laitellaan katteita paikalleen ja kotona (kalliin) huollon jälkeen saa ensitöikseen poistella likajälkiä katteista..
Näinhän se tahtoo joissakin paikoissa olla, että ei välitetä siitä huollettavasta pyörästä juuri lainkaan. Kunhan saadaan vaan sinne päin hoidettua hommat.

Kannattaa etsiä sellainen huoltopaikka jossa asiakas on etusijalla. Sellaisiakin vielä onneksi löytyy. Toinen vaihtoehto on, että asiallisesti huomautat havaitsemistasi epäkohdista. Itse ainakin näin toimisin.

Myllymaan Repa täällä Hämeenlinnassa laulaa talvihoidokeille joka ilta Vileda nyrkissä. Pyörät nukkuvat saavat hyvän levon suveksi. Lumisateen alta vein sinne omani toissapäivänä. Näin on hyvä.

Näinhän se tahtoo joissakin paikoissa olla, että ei välitetä siitä huollettavasta pyörästä juuri lainkaan. Kunhan saadaan vaan sinne päin hoidettua hommat.

Kannattaa etsiä sellainen huoltopaikka jossa asiakas on etusijalla. Sellaisiakin vielä onneksi löytyy. Toinen vaihtoehto on, että asiallisesti huomautat havaitsemistasi epäkohdista. Itse ainakin näin toimisin.
Toisaalta se on ainakin merkki siitä että jotain on tehty myös pyörän likaisille osille, jos on ihan huoltohommissa kädet likaantuneet. Joissakin paikoissa kun tuntuu olevan mahdollista suorittaa huollot käsiään likaamatta ns. valohoidolla.
biggrin.gif

Back