• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lisää org goes tallinn vol. 3 kuvia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tune
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Enää puuttuu Pårvåån gorillojen SENSUROIMATON photo-kolleksön...
cool.gif

Sen tosin voisi ehkä jättääkin julkaisematta...
biggrin.gif
Sitä tässä on jo odoteltu
smile_org.gif

Vielä kun vaan tietäisi mihin laittaisin ne ylisuuret kuvat, niin voisin jopa julkaistaakin
tounge.gif
Kaikki oli yli 300 kt, joten en saa niitä orgin serveriin, eikä ole omaa sivua, mihin niitä laittaa
confused_orig.gif

Vielä kun vaan tietäisi mihin laittaisin ne ylisuuret kuvat, niin voisin jopa julkaistaakin  
tounge.gif
Kaikki oli yli 300 kt, joten en saa niitä orgin serveriin, eikä ole omaa sivua, mihin niitä laittaa  
confused_orig.gif
Saatko mulle puskettua noi jotenkin, voin laittaa näkyviin ?
Vähän samaa ongelmaa, ei meikäläisellä mitään sivustoa ole kun ei ole konettakaa, paitsi duunissa ja sieltä nyt ei pääse mihinkään...
Koitan saada Jassu sulle noi jotenkin jos sopii.
buttrock.gif

Edit:Tosin mun kuvat näytti olevan kaikki aika pliisuja, lienee väärään aikaan väärässä paikassa..
nixweiss.gif

tounge.gif
confused_orig.gif
Saatko mulle puskettua noi jotenkin, voin laittaa näkyviin ?
Vähän samaa ongelmaa, ei meikäläisellä mitään sivustoa ole kun ei ole konettakaa, paitsi duunissa ja sieltä nyt ei pääse mihinkään...
Koitan saada Jassu sulle noi jotenkin jos sopii.
buttrock.gif
Multa löytyy kans tilaa reilusti mihin lyödä photoja.. Jos joskus tulevaisuudessa on tarve saada ORGi kuvia johonkin..

Joo, mukavan näköisiä lyylejä näytti olevan...
wink.gif

Ja TÄSSÄ miedän taiteelliset kuvat Tallinnanreissusta. Salasana Vol3.

Varoitus! Linkki sisältää kuvia jotka voivat olla loukkaavia. Kuvien katseleminen omalla vastuulla. Pahimmat kuvat jätetty pois siveellisyyssyistä
tounge.gif

Back