Sitä tässä on jo odoteltuEnää puuttuu Pårvåån gorillojen SENSUROIMATON photo-kolleksön...![]()
Sen tosin voisi ehkä jättääkin julkaisematta...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä tässä on jo odoteltuEnää puuttuu Pårvåån gorillojen SENSUROIMATON photo-kolleksön...![]()
Sen tosin voisi ehkä jättääkin julkaisematta...![]()
Saatko mulle puskettua noi jotenkin, voin laittaa näkyviin ?Vielä kun vaan tietäisi mihin laittaisin ne ylisuuret kuvat, niin voisin jopa julkaistaakinKaikki oli yli 300 kt, joten en saa niitä orgin serveriin, eikä ole omaa sivua, mihin niitä laittaa![]()
![]()
Vähän samaa ongelmaa, ei meikäläisellä mitään sivustoa ole kun ei ole konettakaa, paitsi duunissa ja sieltä nyt ei pääse mihinkään...Saatko mulle puskettua noi jotenkin, voin laittaa näkyviin ?Vielä kun vaan tietäisi mihin laittaisin ne ylisuuret kuvat, niin voisin jopa julkaistaakinKaikki oli yli 300 kt, joten en saa niitä orgin serveriin, eikä ole omaa sivua, mihin niitä laittaa![]()
![]()
Muistaakseni ihan hyviä kuviahan siellä oli...Edit:Tosin mun kuvat näytti olevan kaikki aika pliisuja, lienee väärään aikaan väärässä paikassa..![]()
Multa löytyy kans tilaa reilusti mihin lyödä photoja.. Jos joskus tulevaisuudessa on tarve saada ORGi kuvia johonkin..Vähän samaa ongelmaa, ei meikäläisellä mitään sivustoa ole kun ei ole konettakaa, paitsi duunissa ja sieltä nyt ei pääse mihinkään...Saatko mulle puskettua noi jotenkin, voin laittaa näkyviin ?Vielä kun vaan tietäisi mihin laittaisin ne ylisuuret kuvat, niin voisin jopa julkaistaakinKaikki oli yli 300 kt, joten en saa niitä orgin serveriin, eikä ole omaa sivua, mihin niitä laittaa![]()
![]()
Koitan saada Jassu sulle noi jotenkin jos sopii.
![]()