Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Mulla tuli joskus reilu 10 vuotta sitten fasaanikukko kypärän sivulle. Pysyin pystyssä, koska vauhtia ei ollut kuin joku 50 km/h, mutta kyllä silti heilautti.
Kypärän leukaosaan lässähti josta kimposi olkapäähän ja siitä huit hemmettiin. Vastaavaa sotkua kun kuvissa ei tullut, mutta olisi voinnu " nyt sattuu juhaa leukaan" jos avopotta...
muistan vielä kun kerran näin lokin joka oli keskellä tietä.. no ei se sinäänsä mitään ihmeellista mutta sen lentosuunta oli erikoinen. ilmesesti söi liikaa jotain ja lähti lentämään kohti eikä ottanut korkeutta tarpeeksi. ite kerkesin vetää pään alas mutta kyydissä isuva ihmetteli jälkeen päin mitä ihmettä tein ja hänen kypärään osi siipi.. olisin olettanut että lähtee ihan minne vaan suuntaan kun kohti...
Hämmästelin itse, että onko linnuilta ruuat loppuneet, vai miksi ovat nyt niin masentuneita. Moni yritti "nopeaa" kuolemaa, lentämällä kohti ja ehkä pahiten masentuneet tyytyivät vain seisomaan tai taapertamaan ajolinjalla.
Vai olisiko kuitenkin synnytyksen jälkeistä masennusta?
Just perjantaina oli lähellä, Raisioon tullessa kun motari alko lähin ohituskaistaa ajelemaan reilua satasta ja sieltä kaistojen välistä ruohoalueelta lähti ilmesesti pulu lentoon, oletan et oli sen verran lähel et kypärään ois osunu jossen ois päätä laskenu alas ja oikealle
Mut joo, olen mä trukillakin ajanu lokin yli et ei se aina vauhdista ole kiinni
Pari kertaa olen linnun kanssa ottanut yhteen, piikki aikoihin noin 70km/h vauhdissa rakattirastas kyparan kylkeen. Melko kovan tarskyn anto vaikka ei suora osuma ollut. Toinen kerta sattu ekalla rykkosellani ja luonollisesti t paita paalla... motarille rivakka kiihdytys ja noin 150-160 vauhdissa joku pikkulintu oikeaan olkapaahan, oli melko musta olkapaa parin paivan paasta.
Juhannusaattona viimeksi tuli varis tienposkesta satasen vauhdissa päin kupolia, varis jäi tienposkeen ja niska hiukan kipiä, verta ei ehtinyt pärskähdellä.
Kevari(<20v) aikaan tuli rastas etupyörän pinnoihin 100 vauhdissa, suolet ja höyhenet pitkin ajotakkia sekä kypärässä... ja haisi palanut tipu moottorin rivotuksessa
Kerran tullu pyörän pleksiin ja tärskähti vaan veret visiirille/ajokamoille. Ei mitään kummempata, 80 kymppii vauhtia osuma ja seuraavalle bussipysäkille kattoon tuliko pyörään damagea, ei tullu.
Viikko sitten tuli joku ruskea kottarainen 80km/h vauhdissa kypärään. Kerkesin onneksi painamaan päätä alas ja osu päälakeen, eikä visiiriin. Siitä se kimpos olkapäähän ja jätti ihanat keltaset paskat rotsille.
Hirveä parvi oli niitä tiellä ja tulin sen verran reippaasti mutkasta ettei siinä kerinnyt enää muutakun painua katteiden alle. Takana ajava kaveri kertoi että yksi pyöri pitkinpoikin teitä ja heitti ilmeisesti veivinsä, itselläni kuului kyllä vaan vaimea kopsahdus.
Kerran lensi kyyhkynen suoraan kypärän yläkulmaan ja puoliksi visiiriin. Vauhtia oli 120km/h. Pysyin kyllä pystyssä, mutta oli pakko pysähtyä suorimaan silmalasit ja tarkistamaan vauriot sen verran jysähti..
Pari viikkoa sitten vesisateessa, vauhtia rajoituksen mukainen sata, lensi jokin golfpallon kokoinen lentävä yrjö suoraan visiiriin, älytön jysäys ja takin rinnukset sekä tankki pilaantuneen vanukkaan oloisessa kälmässä kypärästä puhumattakaan. On se kumma että ne tähtää aina kupoliin.