• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lindstrands lizard housujesi koko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sebu12
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Turku
elikkä olisin tollasia tilailemassa tuolta ulkomailta, eli mites noissa menee koot? minkä kokosta jötikkää on istunu missäkin koossa ?

180/83 ja L-koon housut löytyy. Kyllähän ne vyötäröltä hiukan väljät on, mutta pitkäkoipiselle ei M-koossa oikein lahje riittänyt.

177cm/66kg ja koko S on hiukan liian isot...XS ois paree mulle.

L koko just passeli 176/100 kg
Lahkeen pituuskin just sopiva eikä liian kireä vyötäröltä.
Pirun hyvät ajopökät muutenkin. Kestää vuoren kans yllättävän hyvin sadettakin.

Ihan jees pökät,

Itsellä XL, 190 cm / 100kg
Vyötäröllä väljää, vaikka tarrat kireimmillään.
L koon lahkeen pituus ei riittänyt millään, sais olla XL:ssäkin vielä pari senttiä lisää.

Ihan jees pökät,

L koon lahkeen pituus ei riittänyt millään, sais olla XL:ssäkin vielä pari senttiä lisää.
Mulla mitat aavistuksen pienemmät 189cm 95kg. Lizardit kokoa L. Vyötärö hyvä, lahkeissa saisi olla 5cm enemmän pituutta.

L koko just passeli 176/100 kg
Lahkeen pituuskin just sopiva eikä liian kireä vyötäröltä.
Pirun hyvät ajopökät muutenkin. Kestää vuoren kans yllättävän hyvin sadettakin.
+1
178/96
L on just passeli
Riippuu missä paino sijaitsee...  
biggrin.gif

175/105
XL muuten hyvä, mutta kävellessä hieman pitkät. Eli ajossa hyvät.
Edellisissä L:ssä oli sopivan pituset lahkeet.

Köpi, kukas sulta on vieny kolmasosan painosta, meihin muihin "tappeihin" verrattuna?  
biggrin.gif
wink.gif

Ihan jees pökät,

Mulla mitat aavistuksen pienemmät 189cm 95kg. Lizardit kokoa L. Vyötärö hyvä, lahkeissa saisi olla 5cm enemmän pituutta.
Itsellä kokoa 188/105

Meillä on ainainen ongelma. On ain valittava joko lyhyt lahje tai väljä vyötärö.
mad.gif

Mulla Lizardit kokoa S. Itse 174/73 ja housut istuvat täydellisesti...mitä nyt joskus takkiin kiinnitettynä tuntuvat persiistä nousevan jos menee huolimattomasti pyörän päälle ja ajoasentoon.

Ai niin, normaalisti hyvä farkkujen pituus on 31". M-koon Lizardit olivat kokeillessani aaaiiivan liian isot.

Helou!
Hieman OT:
Sopiiko tää lizardi myös naisille? Ostin itselle ko. housut ja vaimo tahtoo samanlaiset...
Onko siitä olemassa naisille oma versio vai pitääkö vain mennä kauppaan ja kokeilla on istuuko hyvin myös naiselle?
Itsellä muuten XL koko ja olen 191/108

Vielä enemmän OT:
Joko tuo foorumin haku on p**ka tai en osaa käyttää, mutta hakusanalla "lizard" ei löydy mitään, vaikka se sana esiintyy ko. ketjun otsikossa. Todennäköisesti en vain osaa käyttää tms., mutta tulipahan sanottua.

mulla mittaa joku vähän vajaa 175 ja farkkujen vyötärö 31", S sopii oikein hyvin, jopa farkkujen päälle survomalla.

Aika unisex tuo malli taitaa olla, joten eiköhän nuo pienimmät koot mee naisille aika kivuttomasti (riippuu toki tytsystä).

188/84, L koko, lahkeet liian lyhyet, varsinkin polvisuojien kera.

Vaihtoja? Bögät ihan uudet.

183/75 ja M koko.Vyötäröltä hiukka väljät. Btw sisällä oleva resori vai mikä lie on kesällä karsea, vähän ku olis kurahousut alla  
tounge.gif
..Muuten iha jees byysat

Back