Oliko tuo pyyntö?Ps. Moderaattorina magnamän tietysti poistaa tämänkin tekstin että voi itse kirjoittaa Ducati osastolle honu/custom/kiina propagandaa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko tuo pyyntö?Ps. Moderaattorina magnamän tietysti poistaa tämänkin tekstin että voi itse kirjoittaa Ducati osastolle honu/custom/kiina propagandaa![]()
Pitääpä poiketa joskus... Ei vaan tuu mitään mieleen mistä keskustella.Tervetuloa vain keskustelemaan Ducatistitkin Honda-foorumille! Me Honda-herrasmieskuskit emme harrasta mitään salaisia Bussi- ja Vihreä liitto- foorumeita ym. skeidaa.![]()
Eihän toki.. Tylsiähän näistä keskusteluista tulis, jos pelkästään ducatistit täällä toisilleen huutelisKysymys Dukatin omistajille:
Oletteko sitä mieltä, että Dukati Talkin jutteluihin saavat osallistua vain Dukatin omistajat? Jos näin yleisesti ajatellaan niin minä ainakin voin jättäytyä näiden keskustelujen ulkopuolelle![]()
Dukati on corollamiehenkin mielestä mielenkiintoinen mopotti ja onhan niissä hyviäkin puolia. Mitä mielenkiintoista esim. jammussa, suskassa tai kawassa muka on? Nehän ovat muuten kuin hontat, mutta ovat epäluotettavampiaMutta samaa oon ihmetelly kuin Nahkaparturikin.. Mikähän siinä tosiaan on, että Ducatipalsta vetää kummasti väkeä puoleensa?
...joo. Tuo on hyvä malli. Joni_V:n kannattaa muuten katsoa Ducatin e-storesta Bike Acessories kohdasta "aluminum bodywork". Sieltä löytyy sama Capirex-plexi harjatusta alumiinista, jonka lisäksi samaan sarjaan saa harjatusta alumiinista tehdyt lokarit ja bellypanin. Varsinkin mustassa Monsterissa näyttää hyvältä (sivuilla on yhdistelmästä kuvakin).Jep jep, jokainen ajakoon omallaan.
Mutta tälläinen plexi voisi olla enemmän kuin asiallinen:
Plexi
Sissybar taitaa kyllä muodostua käytännön mahdottomuudeksi...
Taitaa kuitenkin olla pienillä mitoillaan ja twin-koneella loistava peli aloittaa mopoilu, eikä ainakaan tarvitse muotoja häpeillä. Että ajoa vaan!![]()
Juurikin tällainen! Väriksi vielä musta, niin sopii monsteriin kuin nenä päähän. Ainakin minun mielestäni.
Joni, katso nyt ensin se alumiininen kama.Juurikin tällainen! Väriksi vielä musta, niin sopii monsteriin kuin nenä päähän. Ainakin minun mielestäni.![]()
EAK:n kurssille sitä kai sitten pitäisi ilmoittautua vai alkaakohan jo kohta olla myöhäistä? Semmoista puhetta olen kuullut että kovin nopeasti täyttyisivät nuo EAK:t? Mp69 ainakin järjestää ja tuo Ducati Club.
Lämpenee päivä päivältä... Arvaisikohan jo maaliskuun puolella aloittaa kauden?![]()
Arvatkaapa mitä moinen plexi kustantaa M-starilla.Jep jep, jokainen ajakoon omallaan.
Plexi
Taitaa kuitenkin olla pienillä mitoillaan ja twin-koneella loistava peli aloittaa mopoilu, eikä ainakaan tarvitse muotoja häpeillä. Että ajoa vaan!![]()
Jos tykkää varustella Ducatiaan alkuperäisosilla niin yksi vaihtoehto on Ducatin eStore. Valikoima on hiukan suppea mutta se vaihtuu aika usein. Hinnat ovat ainakin maahantuojan hintoihin verrattuna kohtuullisia. Alumiinisia bikini katteita saisi neljä maahantuojan hintaan verrattuna. Tosin kyllä M-stariltakin voi saada jotain kohtuuhintaan mutta se vaatiin ankaraa tinkimistä...Arvatkaapa mitä moinen plexi kustantaa M-starilla.Jep jep, jokainen ajakoon omallaan.
Plexi
Mä kävin kysymässä, yksväristä.
470 euroo![]()
Ei vaan lähinnä se että käyttää tuota uusia viestejä systeemiä. Eli en edes huomannut lukevani dukatistien foorumia ennekuin asia otettiin puheeksi. Pyydän anteeksi, lupaan olla tarkempi jatkossa...Eihän toki.. Tylsiähän näistä keskusteluista tulis, jos pelkästään ducatistit täällä toisilleen huutelisKysymys Dukatin omistajille:
Oletteko sitä mieltä, että Dukati Talkin jutteluihin saavat osallistua vain Dukatin omistajat? Jos näin yleisesti ajatellaan niin minä ainakin voin jättäytyä näiden keskustelujen ulkopuolelle
Mutta samaa oon ihmetelly kuin Nahkaparturikin.. Mikähän siinä tosiaan on, että Ducatipalsta vetää kummasti väkeä puoleensa? Itselle kun tulee harvoin tarvetta lähteä muiden merkkien alla tapahtuviin keskusteluihin mukaan, jollei aihe satu koskettamaan henkilökohtaisella tasolla. Nooh.. Pitäähän se ymmärtää.. Kyllä corollakuskiakin kiinnostaa se naapurin Ferrari siellä aidan takana![]()
![]()
![]()