• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Liityin yllättäin Ducatistien joukkoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joni_V
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ps. Moderaattorina magnamän tietysti poistaa tämänkin tekstin että voi itse kirjoittaa Ducati osastolle honu/custom/kiina propagandaa
idea3.gif
Oliko tuo pyyntö?
biggrin.gif

Olis kiva nähdä joskus tilastoja siitä, miten paljon hondamiehet jaksaa roikkua täällä Ducati-talkin puolella... Mikähän niitä tänne vetää.... Nyt mä keksin, se on varmaan se kun ne tietää aina kaiken italialaisista mopoista.
baaa.gif

Tervetuloa vain keskustelemaan Ducatistitkin Honda-foorumille! Me Honda-herrasmieskuskit emme harrasta mitään salaisia Bussi- ja Vihreä liitto- foorumeita ym. skeidaa.
tounge.gif

Kysymys Dukatin omistajille:
Oletteko sitä mieltä, että Dukati Talkin jutteluihin saavat osallistua vain Dukatin omistajat? Jos näin yleisesti ajatellaan niin minä ainakin voin jättäytyä näiden keskustelujen ulkopuolelle
nixweiss.gif

Oletteko sitä mieltä, että Dukati Talkin jutteluihin saavat osallistua vain Dukatin omistajat? Jos näin yleisesti ajatellaan niin minä ainakin voin jättäytyä näiden keskustelujen ulkopuolelle
nixweiss.gif
Eihän toki.. Tylsiähän näistä keskusteluista tulis, jos pelkästään ducatistit täällä toisilleen huutelis
tounge.gif
Mutta samaa oon ihmetelly kuin Nahkaparturikin.. Mikähän siinä tosiaan on, että Ducatipalsta vetää kummasti väkeä puoleensa? Itselle kun tulee harvoin tarvetta lähteä muiden merkkien alla tapahtuviin keskusteluihin mukaan, jollei aihe satu koskettamaan henkilökohtaisella tasolla. Nooh.. Pitäähän se ymmärtää.. Kyllä corollakuskiakin kiinnostaa se naapurin Ferrari siellä aidan takana
biggrin.gif
wink.gif

Mutta samaa oon ihmetelly kuin Nahkaparturikin.. Mikähän siinä tosiaan on, että Ducatipalsta vetää kummasti väkeä puoleensa?
Dukati on corollamiehenkin mielestä mielenkiintoinen mopotti ja onhan niissä hyviäkin puolia. Mitä mielenkiintoista esim. jammussa, suskassa tai kawassa muka on? Nehän ovat muuten kuin hontat, mutta ovat epäluotettavampia
wink.gif

Jep jep, jokainen ajakoon omallaan.

Mutta tälläinen plexi voisi olla enemmän kuin asiallinen:

Plexi

Sissybar taitaa kyllä muodostua käytännön mahdottomuudeksi...

Taitaa kuitenkin olla pienillä mitoillaan ja twin-koneella loistava peli aloittaa mopoilu, eikä ainakaan tarvitse muotoja häpeillä. Että ajoa vaan!  
062802moto_prv.gif

Plexi

Taitaa kuitenkin olla pienillä mitoillaan ja twin-koneella loistava peli aloittaa mopoilu, eikä ainakaan tarvitse muotoja häpeillä. Että ajoa vaan!  
062802moto_prv.gif
...joo. Tuo on hyvä malli. Joni_V:n kannattaa muuten katsoa Ducatin e-storesta Bike Acessories kohdasta "aluminum bodywork". Sieltä löytyy sama Capirex-plexi harjatusta alumiinista, jonka lisäksi samaan sarjaan saa harjatusta alumiinista tehdyt lokarit ja bellypanin. Varsinkin mustassa Monsterissa näyttää hyvältä (sivuilla on yhdistelmästä kuvakin).

...Hmm. Älä customoi Ducatiasi, me teemme sen puolestasi...tai jotain  
tounge.gif

Plexi
Juurikin tällainen! Väriksi vielä musta, niin sopii monsteriin kuin nenä päähän. Ainakin minun mielestäni.
thumbs-up.gif

EAK:n kurssille sitä kai sitten pitäisi ilmoittautua vai alkaakohan jo kohta olla myöhäistä? Semmoista puhetta olen kuullut että kovin nopeasti täyttyisivät nuo EAK:t? Mp69 ainakin järjestää ja tuo Ducati Club.

Lämpenee päivä päivältä... Arvaisikohan jo maaliskuun puolella aloittaa kauden?
sport05.gif

Moosehead ainakin järjestää Mäntsälässä hyviä ja kohtuuhintaisia EAK-kursseja, ja niitä yleensä järjestetään niin paljon että kaikki halukkaat mahtuvat mukaan, eikun sinne.

Moosen kursseista tiedoitetaan täälläkin välillä, mutta paras info löytyy heidän omilta nettisivuiltaan.

Hhehehehehe...myykää, romuttakkaa tai vaihtakaa paskat japsimoponne minne ja mihin lystäätte...I don´t give a shit !!...(sorry Gixxerrr ja JP-800...wanna blow job ?)

Eurooppamopot rulez !!

wink.gif
tounge.gif
biggrin.gif

Plexi
Juurikin tällainen! Väriksi vielä musta, niin sopii monsteriin kuin nenä päähän. Ainakin minun mielestäni.  
thumbs-up.gif

EAK:n kurssille sitä kai sitten pitäisi ilmoittautua vai alkaakohan jo kohta olla myöhäistä? Semmoista puhetta olen kuullut että kovin nopeasti täyttyisivät nuo EAK:t? Mp69 ainakin järjestää ja tuo Ducati Club.

Lämpenee päivä päivältä... Arvaisikohan jo maaliskuun puolella aloittaa kauden?  
sport05.gif
Joni, katso nyt ensin se alumiininen kama.
smile_org.gif

...plexin muoto on tuossa Ducatin versiossa loistava, mutta jos Monsterisi on musta, alumiinilla saat aika hyvää kontrastia. OK. Makuasioita, mutta toivoisin näkeväni joskus luonnossa tuon musta/harjattu alumiini version Monsterista.

Plexi

062802moto_prv.gif
Arvatkaapa mitä moinen plexi kustantaa M-starilla.

Mä kävin kysymässä, yksväristä.

470 euroo  
062802jumpie_prv.gif

Plexi

062802moto_prv.gif
Arvatkaapa mitä moinen plexi kustantaa M-starilla.

Mä kävin kysymässä, yksväristä.

470 euroo  
062802jumpie_prv.gif
Jos tykkää varustella Ducatiaan alkuperäisosilla niin yksi vaihtoehto on Ducatin eStore. Valikoima on hiukan suppea mutta se vaihtuu aika usein. Hinnat ovat ainakin maahantuojan hintoihin verrattuna kohtuullisia. Alumiinisia bikini katteita saisi neljä maahantuojan hintaan verrattuna. Tosin kyllä M-stariltakin voi saada jotain kohtuuhintaan mutta se vaatiin ankaraa tinkimistä...
wink.gif

nixweiss.gif
Eihän toki.. Tylsiähän näistä keskusteluista tulis, jos pelkästään ducatistit täällä toisilleen huutelis  
tounge.gif
Mutta samaa oon ihmetelly kuin Nahkaparturikin.. Mikähän siinä tosiaan on, että Ducatipalsta vetää kummasti väkeä puoleensa? Itselle kun tulee harvoin tarvetta lähteä muiden merkkien alla tapahtuviin keskusteluihin mukaan, jollei aihe satu koskettamaan henkilökohtaisella tasolla. Nooh.. Pitäähän se ymmärtää.. Kyllä corollakuskiakin kiinnostaa se naapurin Ferrari siellä aidan takana  
biggrin.gif

wink.gif
Ei vaan lähinnä se että käyttää tuota uusia viestejä systeemiä. Eli en edes huomannut lukevani dukatistien foorumia ennekuin asia otettiin puheeksi. Pyydän anteeksi, lupaan olla tarkempi jatkossa...
033102bebe_1_prv.gif

Mitä niihin plekseihin yms. tulee... Siitä vaan jos siltä tuntuu. Viimeisimmän pleksi päivitykseni jälkeen oma pyöräni näyttää jopa minun mielestäni rumalta ylileveine stongineen mutta se ajonautinto onkin jo ihan toinen juttu. Eli kyllä (ainakin minusta) tuo ajomukavuus kuitenkin menee ulkonäön edelle ja siksi en voi ymmärtää kopterikuskejakaan
wink.gif

Back