• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Liityin yllättäin Ducatistien joukkoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joni_V
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuskin se customikaan olisi matkapyöränä ollut paras mahdollinen vaihtoehto..
No oha se !!

Eikös tää Joni ollu kustomi miehiä ja Intruderin ostoa vaille valamis.. ?=)

No kai siitä ducatin monsteristaki tekee kustomin, pientä runkolinjan muutosta, kunno ohjaustanko, vähä nahkaa roikkumaan ja puolen metrin jalkatappien siirtosarja
biggrin.gif
biggrin.gif

Pää-asiahan on kuitenkin
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Hupsis! Kylläpäs sohaisinkin ampiaispesään ehdottaessani mokomia hokotyksiä ruuvattavan  em. kaltaiseen mopottimeen kiinni.  
biggrin.gif

Mainittakoon nyt että en ole vielä mitään lisähärpättimiä pyörään hankkinut enkä kunnollista, pitkää koeajoa (>100km tjsp) ajanut joten voihan olla että hieman testailtuani luovun ajatuksesta semmoiset hankkiakin.

Huomasin että monen mielestä on pahemman luokan tyylirikko (tyylirikos) edes harkita asentavansa tuommoisia kapistuksia monsteriin. Missäs nyt on kuuluisa motoristien suvaitsevaisuus? Ja mikä kirjoitettu tai kirjoittamaton sääntö sen oikein sanoo ettei niin saisi tehdä? Kieltämättä tuli hieman paha mieli noista muutamista kommenteista...  
sad_orig.gif

No, mutta. Pyörä on hankittu ja sen kanssa on nyt jonkin aikaa elettävä.

Customeista vielä. Kuten sanottu customeiden ulkonäkö ja jonkinlainen ideologia on kyllä mieltäni lähellä enkä pidä mitenkään mahdottomana että joskus tulevaisuudessa sellaisen hankin. Tämä monsteri nyt vain tuli käsiini lähes sattuman kautta ja halvalla joten tein ratkaisun nyt. Hauska Köpi että vielä muistit syksyn postaustani.
smile_org.gif

Sovitaanko nyt vaikka kohun tyynnyttämiseksi niin että en nyt laita siihen monsteriin mitään katteita tai sissyjä kiinni vaan ajelen rauhassa aikani ja katson sitten mitä tarvitsee hankkia.

Tiina: Kiitos vinkistä, pitää käydä tutustumassa kunhan illalla ehdin. Nyt pitää jo kohta rientää taas aivan muihin hommiin.

*Rauhaa*  
buttrock.gif

Ensinnäkin: näissä foorumijutuissa on aina se huono puoli, että tekstin luonteen selvittäminen jää lukijan varaan ja vaikka kuinka viljelee hymiöitä niin aina sen voi lukea vittuilunakin. Eli ainakin omasta puolestani edellinen kommentti oli ihan normaalia kevyttä kenttävittuilua, jota ei pidä niin tosissaan ottaa  
wink.gif
Että tervetuloa italokerhoon Joni! Jos se jäi epäselväksi.

Toisekseen: Ducati Club Finland, jonka joku jo aiemmin mainitsikin. Liittyminen on käynyt monta kertaa mielessä, mutta saako esimerkiksi tämmönen Keski-Suomessa tai missä tahansa pääkaupunkiseudun ulkopuolella asuva ns. rahoilleen vastinetta, ja millaista vastinetta? Kun suurin osa tapahtumista yms. on ymmärtääkseni kuitenkin Helsingin alueella? Off-topic, tiedän, mutta luulisi asian tätä uutta ducatistiakin kiinnostavan.

EDIT: selvennystä asiaan

Moi Toni,
muista tutustua DUCATI Finland toimintaan ja tuo kurssi Monsterilla pitää sun käydä läpi.
Kaikki on sitten helpompaa !

Muista että kääntösäde on aika laaja mutta ajossa ja käytännössä ei haittaa pätkääkään.

Tervetuloa Italiaan Toukokuussa WorldDucatiWiikoille !

M1000Sie Italiasta

ps. kuten huomaat, kaikki kummat kommentit tuli ei Ducatisteilta jotka sattui vierailemaan kateuksissaan Ducati merkkikohtaisessa......
biggrin.gif
biggrin.gif

Mun mielestä tosimotoristin merkki on se, että ajaa sellaisella pyörällä kuin tykkää ja ihan siten kuin tykkää (aiheuttamatta vaaraa sivullisille...). Ei pyörällä tarvitse toisten mieltymyksiä kuunnella, tekee ihan niin kuin parhaaksi itse näkee.

Onnea Ducatistille.

Missäs nyt on kuuluisa motoristien suvaitsevaisuus? Ja mikä kirjoitettu tai kirjoittamaton sääntö sen oikein sanoo ettei niin saisi tehdä? Kieltämättä tuli hieman paha mieli noista muutamista kommenteista...  
sad_orig.gif

Sovitaanko nyt vaikka kohun tyynnyttämiseksi niin että en nyt laita siihen monsteriin mitään katteita tai sissyjä kiinni vaan ajelen rauhassa aikani ja katson sitten mitä tarvitsee hankkia.
Se kuuluisa suvaitsevaisuus on, varsinkin nuorilla motoristeilla, täysin sisäsiittoista eli hyväksytään laajakatseisesti vain ja ainoastaan oman tyyppisensä motoristit. Loput motoristit ollaan muka hyväksyvinään ja vittuillaan ja naljaillaan niille "hyväntahtoisesti". Omissa piireissä sellaisia omituisuuksia taas mollataan estottomasti ja kehutaan omaa onnistunutta valintaa. Sellaista se on
wink.gif
Ikää myöden mielipiteet loivenevat noin yleisesti muutenkin ja suvaitsevaisuus kasvaa.

Sun ei tarvitse sopia meidän kanssa yhtään mitään mitä sä itse aiot tehdä. Toki voit kysyä mielipiteitä, mutta teet kuten parhaaksi näet
033102beer_1_prv.gif

Käsittääkseni olet vielä nuori mies ja sinulla on sananvalta omiin tekemisiisi. Tilanne muuttuu täysin sitten aikanaan kun akotut
biggrin.gif

Mun mielestä tosimotoristin merkki on se, että ajaa sellaisella pyörällä kuin tykkää ja ihan siten kuin tykkää (aiheuttamatta vaaraa sivullisille...). Ei pyörällä tarvitse toisten mieltymyksiä kuunnella, tekee ihan niin kuin parhaaksi itse näkee.

Onnea Ducatistille.
Eli, ollaksesi aito Ducatisti, sun pitää antaa piut paut kaikille arvosteluille ideoitasi kohtaan. Se on aivan sama, mitä kukaan muu on pyörästäsi tai varusteistasi mieltä.

Onnea Uudelle Pyörälle ja eikun kokeilemaan ja ruuvaamaan siitä mieleistäsi.

Tosiaan, pieni plexi sopii Monsteriin upeasti ja Sissyä ei kukaan taida olla nähnyt kyseisessä, joten ihan turha ylipäänsä arvostella. Siinä on sitä paitsi tukeva pitää polvea keuliessa..
wink.gif

Uskomattoman kipeitä ja onnettoman kapeakatseisia kommentteja ihmisiltä. Taitaa ajamattomuus ahistaa
tounge.gif

Älä hyvä mies noista kommenteista ole moksiskaan
062802moto_prv.gif

t. Sapgetti Lälläri

Ei sovita.
033102bebe_1_prv.gif
.sillä minkään foorumilaisten mielipiteiden ei pidä antaa vaikuttaa omiin mielipiteisiisi..  
idea3.gif
..joten mun puolesta tee vaikka siitä Monsterista Gold Wing..  
biggrin.gif
..ihan sama mulle..  
tounge.gif

eli onnea vaan uuden pyörän johdosta..  
buttrock.gif

Onnea Jonille uutukaisen hommaamisesta!!  
bowdown.gif

biggrin.gif

Ja te useat 'juudakset' siellä!Jos kysytään asiallisesti jotain,niin täällä on ollut tapa(hyvä sellainen) vastata myös asiallisesti ja kohteliaasti.Mopon omistaja EI kysynyt teidän mielipidettänne.Apua hän halusi.Teidän järjettömät kommenttinne(tarkoituksella tai ei) antaa aika ikävän kuvan asenteestanne toisia kohtaan!!Jopa on aikoihin eletty,että ylläpidonkin porukkaa 'leukailee' täällä aivan lapsellisia.
Ei ollut kyse teidän moposta....ei ollenkaan....joten kasvakaahan hieman sanomisissanne....  
cool.gif

Jonille vielä....oikean mopon hommaaminen 'tuntuu' hyvältä.... Onnea vielä....  
sport05.gif
biggrin.gif

Missä Ducatistit pyörivät Helsingissä? Kysymyksiä riittää nimittäin vaikka kuinka paljon lisääkin.  
smile_org.gif

Joten... Tässä tämä, en olisi vielä kuukausi sitten todellakaan arvannut että minusta tulee Ducatin omistaja.. (haltija, rahoitusyhtiöhän sen omistaa...)  
kaboom.gif
Ducati Clubin tallihan on Linnanmäen kupeessa ja sieltä ainakin löytää ducatisteja. Liity siis Clubiin niin moni muukin epäselvä asia selviää varmasti.

062802moto_prv.gif
Onnea hienosta Ducatista ja tervetuloa remmiin!
062802moto_prv.gif

Onnea minunki puolesta! Hyvän pyörän ostit!
smile_org.gif
tosta etukatteesta sen verran et mulla ittellä on sellanen pieni lampunympärys kate joka suojaa vallan mainiosti ollakseen niinki pieni! eikä se mun silmää häiritse millään lailla! ja sun tarttee tottua siihen et suomen ducatikanta on ehkä vain murto-osa "kiinareihin" verrattuna josta voi johtua tää ikuinen merkkinaljailu, mut kummasti nää japsikuskejakin kiinnostaa!(oli pakko vedota tohon, sorry)
wink.gif

monsteri on hyvä pyörä ajaa pitempääki matkaa ja toi pleksijuttu on siihen ihan jees!
smile_org.gif

onnittelut vielä!
062802jumpie_prv.gif

Tervetuloa Ducatistien joukkoon. Mun puolesta saat asentaa omaan pyörääsi vaikka millaset vermeet, mutta sen verran on pakko kertoa faktaa, että monsterin takasatula on väliaikaisia kuljetuksia silmälläpitäen suunniteltu. Sen mukavuutta ei mitkään sissybarit muuta varmaan suuntaan tai toiseen. Tyttöystävällä on 600 monsteri ja siinä pieni hiilikuituinen flyscreen. Mä voisin myydä siitä sulle plexin... mun mielestä se on paremman näköinen ilman.

Muttamutta... tervetuloa vielä kerran ja koita tottua rankkoihinkin kommentteihin. Niitä tuntuu satelevan täällä Ducatistien keskuudessa, kun muilla on kiire perustella meidän tyhmiä valintoja.

Kiitos Italowestern ja Agostini. Ehkä tarkoittamani viesti ei tullut kovin hyvin esiin kun sanoin että "yleisen kohun tyynnyttämiseksi..." Tarkoitin että en laita siihen mitään _nyt_ kiinni. (Helppo luvata kun mitään kiinnilaitettavaa ei ole edes hankittu  
tounge.gif
) Ja katson sitten aikani ajeltuani että tarvitseeko se semmoisia kilkkeitä. (epäilen että tarvitsee, mutta sen näkee sitten).

Oli kiva lukea vastaukset nyt kun illalla pääsin taas kotiin kun oli sentään tullut joku roti niihin  
wink.gif

Nahkaparturille, täytyy koittaa tottua juu. Sitä vain on hiukan "haavoittuvainen" olo kun on juuri vasta mopon hankkinut ja ei ole niin kauheasti kokemusta alalta muutenkaan kun rupeaa tulemaan kommenttia tuutin täydeltä... Puhetta maailmaan kuitenkin mahtuu ja hyvä onkin ettei kaikki ole samaa mieltä.

Täytyy kyllä lisätä vielä siihen kun mainitsin että hinta oli tärkeä vaikutin kun pyörän valitsin, että tärkein oli kuitenkin se että siinä pyörän nähdessäni, "jokin" liikahti sisällä ja se oli siinä. Tunteet taisivat vaikuttaa valintaan... Tunnustan.  
withstupid.gif
Insinööriopiskelija teki tässä kohtaa jokseenkin logiikasta piittaamattoman valinnan ja hyvältä tuntuu edelleen.

Nyt taidan lähteä tutkimaan linkkejä joita minulle ihanat ihmiset suosittelivat.
thumbs-up.gif

Muttamutta... tervetuloa vielä kerran ja koita tottua rankkoihinkin kommentteihin. Niitä tuntuu satelevan täällä Ducatistien keskuudessa, kun muilla on kiire perustella meidän tyhmiä valintoja.
"Lunta tulee tupaan" brittikuskillekin, mutta onneksi mun itsetuntoni kestää kaikkien kateellisten laumaeläinten vuodatukset
wink.gif

Joni, kyllä se pleksi / mikä tahansa tuulisuoja on paljon parempi kuin ei mitään (siis maantienopeuksisissa) vaikka kuinka tulisi tyylirikko nakupyöräilijöiden mielestä
wink.gif
mutta oma mukavuus on nr 1. Olkoot muut mitä mieltä aiheesta tahansa, sun mopo, teet just niin kuin itse tykkäät, anna palaa
cool.gif

Mutterille näytille, ellei peräti jo Östersundomiin
062802moto_prv.gif

lisätääs jonoon yksi entinen monsteristi lisää; hemmetin kiva pyörä!  
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

lisää grunttia tulee ehkä jossain vaiheessa ikävä, itsellä M600 2,5 kesää... EAK:ssa tuolla kikkailee todella hyvin. Ja matkaa ajaa, tankkilaukku vaan kiinni, niin tukevoittaa matka-ajoa. Radallakin taittuu kivasti. Missähän se oma ex- pyörä jo lienee...
inlove.gif
lookaround_orig.gif

mut se sissybar... sorry, ei nyt aukea mullekaan se... jonkunhan kai sekin on ensin kokeiltava.. vai eikö mukaan kukaan ole vielä kuvaa intternetistä bongannut..? kisa pystyyn, voittaja saa Jonilta kaffet kun näkee ettei se vaan toimi  
wink.gif
(witsiä pukkaa)

yleensähän noissa on ollut enemmän periaatteena että mitäs tästä otetaan pois..
033102beer_1_prv.gif

"Lunta tulee tupaan" brittikuskillekin, mutta onneksi mun itsetuntoni kestää kaikkien kateellisten laumaeläinten vuodatukset
wink.gif
Taitaa kumminkin kritiikin kohteena olevan noi lisähärpäkkeet eikä mopotin itse
cool.gif

Älkääs nyt kovin herkkänahkaisia olko
biggrin.gif

Muista että kääntösäde on aika laaja mutta ajossa ja käytännössä ei haittaa pätkääkään.
Tämän kun joku olisi kertonut minulle jo heti kättelyssä, olisin säästynyt suurelta v...kselta. Ihmettelin ja ihmettelin miksi en saa pyörää kääntymään kuin lentokentän kokoisella alueella, ja tuskailin ja kaadoinkin pyörän pariin otteeseen. Siitä tuli tietysti kammo. Kunnes siippa kokeili sitä keilojen välissä ja totesi juuri tuon saman asian. Ei kiepahda noin vain.

Back