Poika, poika!!!Tuskin se customikaan olisi matkapyöränä ollut paras mahdollinen vaihtoehto..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Poika, poika!!!Tuskin se customikaan olisi matkapyöränä ollut paras mahdollinen vaihtoehto..![]()
Kuin myös!Aja ny yx kesä ja tuu järkiis!Otan osaa...![]()
Onko se kate siinä niin tärkeä? Jos matkaa meinaa ajella, niin tottumuskysymys, ei se tuuli paljon haittaa nakupyörässä. Usein katteet vaan tekee pyörteitä, jotka sitten repii kuskin tai takamatkustajan niskaa... No, laillisilla nopeuksilla ei katteita tarvitse...
(MagnaMan @ joskus jossain) sanoi:Olen samaa mieltä.
Nakupyöräilyyn tosiaan tottuu aika lyhyessä ajassa. Itse poistin customistani pleksin, jolloin ajonautinto parani. Pleksin aiheuttamat pyörteet ja suhinat jäivät pois. Miellyttävä matkanopeus katteettomalla mopottimella on max 100 km/h, mutta mitäs järkeä muutenkaan on motarilla ajella. Eli laillisilla Suomen nopeuksilla katteita ei tarvitse.
Mutta meillä on onneksi lupa antaa omat mielipiteet.Muuten olen sitä mieltä että uusi Ducatisti EI kysynyt kenenkään mielipidettä aikeistaan modata mopoaan parhaan tietonsa mukaan, ihme säätämistä.
Täytyy muistaa, että hontamiehet eivät saa negatiivista palautetta, joten sitä ollaan luonnostaan myötätuntoisia ja herkkänahkaisia toisten puolestaTottahan toki, mutta muutamassa oli melko ikävä sävy.
Joo, mä ajattelin hankkia kilogixuun sivuvaunun ja peräkärryn, on kätevä kun saa sohvan ja jääkaapinkin reissuun mukaan... ja kyllä, nahkat päällä euroopan reissut tehdään, sadepuku vain penkin alle... "Laskettelupuku" puetaan sitten vasta syksyllä kun tulee kylmä.Heh...kauheeta avautumista ku toinen pyöräänsä koittaa varustella...Kyllähän sitä nyt matkan ajaksi voi asentaa mitä tahansa härpäkkeitä jos mukavuus paranee (ne saa kyllä pois ku haluaa) ... Vai ajeleeko joku kenties nahkoilla kaatosateessakin vaan ihan periaatteen vuoksi?![]()
Kun kukaan ei kommentoinut, niin täytyypä sanoa. Polttoaineen kulutus on todella pieni. Jopa alle 4 litraa satkulle, tai siis oli ainakin siinä kaasarimonsterissa, jolla olen paljon ajellu. Tuskin ruisku enempää vie.Näin tosiaan pääsi käymään. Kävin katsomassa erästä VX800:sta kaverin kanssa, mutta tämä ei oikein sytyttänyt paloa sisälleni... Kaverini (jolla on jonkin verran suhteita) rupesi siinä sitten soittelemaan muutamia puheluita ja sain kuulla muutaman Ducatin tulevan parin päivän päästä myyntiin.
Pyörät olivat melkein uusia (vm 02) ja kuulema hyvässä kunnossa. No, eikun parin päivän päästä paikalle ihemettelemään ja tämä Monster 620 Dark Single Disc kyllä kieltämättä sai kuolan valumaan.![]()
Hinnastakin päästiin sopimukseen ja vielä niin edulliseen että ei minulle oikein jäänyt muuta mahdollisuutta kuin tehdä pyörästä paperit.
Pari kysymystä olisi...
Onko mitään tietoa polttoaineen kulutuksesta?
Mistä saisi huokealla hinnalla varttikatteen ja sissybarin?
Missä Ducatistit pyörivät Helsingissä? Kysymyksiä riittää nimittäin vaikka kuinka paljon lisääkin.![]()
Joten... Tässä tämä, en olisi vielä kuukausi sitten todellakaan arvannut että minusta tulee Ducatin omistaja.. (haltija, rahoitusyhtiöhän sen omistaa...)![]()
Nih, olisit nyt käynyt heittämässä lenkin "tietyllä pyörämerkillä ja mallilla" ensiksiPoika, poika!!!Tuskin se customikaan olisi matkapyöränä ollut paras mahdollinen vaihtoehto..![]()
![]()
![]()
![]()