• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Liityin pannuttaneiden joukkoon.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mopokuume
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mopokuume

ESPOO
confused_orig.gif

Näin pääs käymään, että tempasin auton takakulmaan, kun tämä vaihtoi kaistaa, itse olin kerinnyt jo vaihtamaan, mutta ilmeisesti toinen luki mun toimintaa väärin ja meinas että annoin tilaa, vaikkakin itse en sitä antanut, sattoi johtua siitä kun kyseinen henkilö puhui puhelimeen vaihtaessa kaistaa, no tultiin kyllä tulokseen et molemmissa oli vikaa, joten joutuu vaan itse nielemään tappiot, onneks pienellä asfaltti-ihotumalla selvisin , mopo kärsi naarmuilla.

Tämä tapahtui hitaassa vauhdissa Munkkivuoressa.

Elämä jatkuu ja talveksi riittää korjailtavaa.

no sittenhän tässä sinun tapauksessa on tapahtunut suuri vääryys ja iso rikos
sad_orig.gif

Harvinaista täällä että joku myöntää tehneensä virheen liikenteessä ja sen takia kaatuneensa
smile_org.gif
Vielä jos osallisena on autoilija.
Hyvä jos ne pahimmat osumat tuli henkiselle puolelle, näistä oppii aina jotain.

Minulta kanssa pinnat
smile_org.gif
mopokuumeelle, kaveri jolla on kanttia myöntää olleensa omalta osaltaan väärässä ei ole turhis.

Hyvä, ettei käynyt pahemmin

onnea
biggrin.gif
liityit joukkoon jossa on jo kaatuneita ja jotka tulevat kaatumaan.itse kuulun ensimmäiseen joukkoon
buttrock.gif

No niin mopo on parsittavana BW Vantaalla. Eli eiköhän se kuntoon tule, kunhan kerkeävät, onneks innostus on laantunut ja kelitkin on autoilun kannalla.

cool.gif

Respektiä hänelle, joka ei vikise, marise ja yritä syyllistää naapuria, silloin kun ehkä tietää olleensa itse ainakin osittain aiheuttamassa vahinkoa!
bowdown.gif

Back