Olin tulossa fillarilla töistä kun vastaan tuli motskari. En pistänyt sen enempää merkille. Hetken päästä ihmettelin että mistä kuuluu semmonen onneton piipaa..piipaa ääni. Ohi meni motskari, joka liimautui jonkun Nissanin perään ja motokuski viittilöi hurjasti Nissankuskille. No vähän aikaa poljettuani ko. tyypit oli bussipysäkillä ja R1-kuski jututti Nissanin kuskia. Eli perhanan popo se oli, naamioituneena. Ohessa pari kuvaa. R1:n rekkari on CT-704.
Puoli tuntia myöhemmin olin liikkeellä omalla mopolla ja ihmettelin että mitäs tuolla jalkakäytävällä on parkkeerattuna. No samainen R1 siellä oli. Jannu istu päällä coolisti ja moikkas oikke nätisti ihan muina miehinä. Oli tutkaus päällä ja vast.ottokomitea seur. mutkan takana. Onneks eivät pysäyttäneet.
Tommoset stealth-popot on syvältä.
Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3
Puoli tuntia myöhemmin olin liikkeellä omalla mopolla ja ihmettelin että mitäs tuolla jalkakäytävällä on parkkeerattuna. No samainen R1 siellä oli. Jannu istu päällä coolisti ja moikkas oikke nätisti ihan muina miehinä. Oli tutkaus päällä ja vast.ottokomitea seur. mutkan takana. Onneks eivät pysäyttäneet.
Tommoset stealth-popot on syvältä.
Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3