Liikenteessä MINÄ olen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Henry
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Liikenteessä MINÄ olen... -

• Jaska Jokunen. Pohdiskeleva, rauhallinen ja ystävällinen

Ääniä: 0 0,0%
  • Mikki Hiiri. Nokkela, rohkea ja tarvittaessa ripeä

• Aku Ankka. Epäonninen, tempperamenttinen ja impulsiivinen

• Hannu Hanhi. Ylimielinen, alituisen onnekas

• Lucky Luke. Sankari, voittamaton, cool

• Speedy Conzales. Iloinen, ärsyttävä ja järjettömän nopea

• Barbababa. Hidas, hellyyttävä, ärsyttävä, todella hidas

• Halinalle. Värikäs ja rakastettava

• Stimpy. Piripäinen säheltäjä, aina arvaamaton

• Vihtahousu-Perkele!

• Ääniä yhteensä
    0
Mikki. rauhallinen ja liikenteessä paljon ajatteleva, mutta toisaalta liikaa muita arvosteleva ja herkästis suuttuva(mm. tolkuttoman hitaasti ajaville, kolmion takaa reilusti eteen ajaville), ja tarvittaessa kaasun käyttö sujuu
wink.gif

Mikki. rauhallinen ja liikenteessä paljon ajatteleva, mutta toisaalta liikaa muita arvosteleva ja herkästis suuttuva(mm. tolkuttoman hitaasti ajaville, kolmion takaa reilusti eteen ajaville), ja tarvittaessa kaasun käyttö sujuu  
wink.gif

+1

hmmh, tuohon toiseen kategorisointiin motoristin ulkoasusta väitin olevani murea, klappikypärä, goret ja isot sivulaukut, tai miten se sitten menikään... Tuota kun koittaa sitten yhdistää tähän kyselyyn, niin sanoisin että
Barbababa. Hidas, hellyyttävä, ärsyttävä, todella hidas ... Hellyttävästä en tiedä, mutta taatusti hidas ja ärsyttävä
cool.gif

Mikki Hiiri. Toisaalta, Mikki H. on todella ärsyttävä hahmo, mutta voinhan minä jonkun mielestä olla sellainenkin. Siis MINÄKÖ?!

Pistin itteni Hannu Hanhi kategoriaan, vaikka joskus liikenteessä kolahtanutkin. Mutta ehkä siinä kolahduksessakin oli onnea et oon täällä kirjoittelemassa.

Hankala valita Speedyn ja Mikin väliltä, mutta kallistui kuitenkin Speedyyn - siitä on ainakin tehty parempi laulu kuin Mikistä
biggrin.gif
ja mulla ei vilkahtele pikkujalka!

Luonnollisesti vastasin kuten haluaisin itseni nähdä liikkujana eli Mikki Rotta, mutta luultavasti olen todellisuudessa lähempänä Aku Ankkaa.
tounge.gif

Back