Heii mä oon päässy kuvaanJos kaks on enempi, niin garagesta löytyy jotain juttua ja pari kuvaa, kliksOlikos jollain enempi kuvia tapahtumasta?
Nimim. Reppanat Sokerista Ry![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heii mä oon päässy kuvaanJos kaks on enempi, niin garagesta löytyy jotain juttua ja pari kuvaa, kliksOlikos jollain enempi kuvia tapahtumasta?
Nimim. Reppanat Sokerista Ry![]()
Onhan se.Jos kaks on enempi, niin garagesta löytyy jotain juttua ja pari kuvaa, kliks![]()
Joo, Liedossa näytti siltä et puolet porukasta olis kadonnu johonkin Kupittaan jälkeenOli näemmä joku muukin jättäny tulematta sateen vuoksi...![]()
Hyvää kommentissasi on se, että tunnistat oman ymmärryksesi riittämättömyyden ja kerrot sen julkisesti.Tää ensimmäine kolmipyörälaite suurella ristillä höystettynä.. Ei riitä ymmärrys sille tasolle et käsittäisin mitä tekemistä tuolla on moottoripyöräilyn kanssa.
Tottakai tunnistan. Jos joku kuitenkin tietää miten tuollainen kolmipyörä moottoripyöräilyyn liittyy, niin kertokaa tokiHyvää kommentissasi on se, että tunnistat oman ymmärryksesi riittämättömyyden ja kerrot sen julkisesti.Tää ensimmäine kolmipyörälaite suurella ristillä höystettynä.. Ei riitä ymmärrys sille tasolle et käsittäisin mitä tekemistä tuolla on moottoripyöräilyn kanssa.![]()