Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Munkin kalliista Richan ajokengistä hajos molemmat vetoketjunvetolenkit. Vittu mitä paskaa.Hanskat vaikutti "laadukkailta", Ensimmästä reissua ei kyllä päässyt tekemään uusilla hanskoilla kun kiristinsoljet sinkos parkkipaikalle....Vittu mitä paskaa
Alusasu on kyllä mukavan "tiukka".Crivitin alusasu ja sukat tuli ostettua, ihan asialllisilta vaikuttavat!![]()
Hanskat vaikuttaa toimivilta parin tunnin ajelun pohjalta. Hieman kovaa nahkaa, mutta varmaan pehmenee ja muotoutuu aikaa myöten. Sattui just sopiva kokokin.Oliko kukaan aidosti tyytyväinen laatuun, minä ainakin: Lidlin bratwustit ovat todella maukkaita.![]()
Tossa mainoksessa taitaa olla väärä kuva tai teksti. Parempi puolisko osti eilen kuvan mukaisen laukun. Ainakin tuolla meidän paikallisessa liiterissä oli samaan hintaan tarjolla toinenkin laukku, isompi ja kuutiomaisempi. Tästä mallista kuulemma irtosi erillinen pikkulaukku.Mä en käsitä, Lidlin mainoksen mukaan tuosta tankkilaukusta pitäisi saada osa irti. Ei lähde, se on tikattu? Ja toisekseen, mun omassa ei ainakaan tullut mukana lukkoa eikä ohjaustankohihnoja. Prkl. Sadehuppu ja kantoremmi siinä on.
Onko muilla ollut, sattuiko mulle vain käteen yksilö josta kaikki irtilähtevä on otettu pois?
itsekin kävin natsisiwan tankkilaukkuja ihmettelemässä, niitä on kaksi eri mallia ( molemmat saman hintaisia 29,90 ) ja toisessa tuo irroitettava osa, jonka jälkeen laukusta jää sellainen matala... toisessa ei mielestäni mitään irroitettavaa...Tossa mainoksessa taitaa olla väärä kuva tai teksti. Parempi puolisko osti eilen kuvan mukaisen laukun. Ainakin tuolla meidän paikallisessa liiterissä oli samaan hintaan tarjolla toinenkin laukku, isompi ja kuutiomaisempi. Tästä mallista kuulemma irtosi erillinen pikkulaukku.Mä en käsitä, Lidlin mainoksen mukaan tuosta tankkilaukusta pitäisi saada osa irti. Ei lähde, se on tikattu? Ja toisekseen, mun omassa ei ainakaan tullut mukana lukkoa eikä ohjaustankohihnoja. Prkl. Sadehuppu ja kantoremmi siinä on.
Onko muilla ollut, sattuiko mulle vain käteen yksilö josta kaikki irtilähtevä on otettu pois?
Olisko lukko ja stongahihnatkin vain tämän isomman laukun mukana?
Muuten oon tuohon laukkuun tyytyväinen, se on soppelin kokoinen, mutta oma vika kun en kiireessä katsonut ettei siinä ole irtotaskua. Tässätapauksessa kyllä piti ostaa kun halvalla sai, mp-liikkeen vastaavat on niin paljon kalliimpia, eikä niistäkään (ainakaan kaikista?) saa taskua irti.Heh, aika monesta viestistä jää kuva "kerta halpakauppaan tulee mp-kamaa myyntiin niin pakko ostaa, vaikka laatu/mitoitus epäilyttää jo kaupassa". *klips*
Hanskoja, kypäriä jne löytyy edullisesti paikallisista mp-liikkeistäkin, tänään löytyi kuitukypärä ja ratahanskat alle 200e Eurobikerilta.
On se pilsnerikin ihan juotavaa.Oliko kukaan aidosti tyytyväinen laatuun, minä ainakin: Lidlin bratwustit ovat todella maukkaita.![]()
Tuossa vanha malli, mikä siis minulla jouten. Sitä oli viime vuonnakin kahdella eri merkillä myynnissä, vaikka laukut olivat tiettävästi silloin identtisiä. Pikkulaukku lähtee irti, pyörässä kiinnioleva osa lähtee irti (jolloin laukusta tulee reppu) ja laajennukselle on oma vetskarinsa. Sitä en tajua, mikä on ohjaustankohihna.itsekin kävin natsisiwan tankkilaukkuja ihmettelemässä, niitä on kaksi eri mallia ( molemmat saman hintaisia 29,90 ) ja toisessa tuo irroitettava osa, jonka jälkeen laukusta jää sellainen matala... toisessa ei mielestäni mitään irroitettavaa...Tossa mainoksessa taitaa olla väärä kuva tai teksti. Parempi puolisko osti eilen kuvan mukaisen laukun. Ainakin tuolla meidän paikallisessa liiterissä oli samaan hintaan tarjolla toinenkin laukku, isompi ja kuutiomaisempi. Tästä mallista kuulemma irtosi erillinen pikkulaukku.Mä en käsitä, Lidlin mainoksen mukaan tuosta tankkilaukusta pitäisi saada osa irti. Ei lähde, se on tikattu? Ja toisekseen, mun omassa ei ainakaan tullut mukana lukkoa eikä ohjaustankohihnoja. Prkl. Sadehuppu ja kantoremmi siinä on.
Olisko lukko ja stongahihnatkin vain tämän isomman laukun mukana?
Dodii! Keskikaljaa, liimaa ja mattoveitsi varusteina vanhan laukun 6 magneettia asennettu uuteen laukkuun.Ei mullakaan ollut kuin olkahihna ja sadekortsu..Mä en käsitä, Lidlin mainoksen mukaan tuosta tankkilaukusta pitäisi saada osa irti. Ei lähde, se on tikattu? Ja toisekseen, mun omassa ei ainakaan tullut mukana lukkoa eikä ohjaustankohihnoja. Prkl. Sadehuppu ja kantoremmi siinä on.
Onko muilla ollut, sattuiko mulle vain käteen yksilö josta kaikki irtilähtevä on otettu pois?![]()
Kaivelin vanhasta rikkinäisestä tankkilaukusta magneetit irti. Ehkä ne saisi pienen Leikkaa&Liimaa operaation jälkeen tuohon lidlin laukkuun asennettua..![]()
![]()