• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lidliin tulossa taas mp-tavaraa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vuohi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kannattaa pistää samalla vaatekaappi uusix Lidl:ssä.Koko suvulle tyyliä pursuavat vaatteet...Ja onhan noi prätkävarusteet ihan hyvät,Moto GP:ssäkin moni talli ajaa kohta Lidl:n kamoilla.Ja tankkaavat Lidl:n makkaroilla.
Sä oot varmasti tosi tyylikäs niissä lidlin vaatteissa..
inlove.gif

Laittaisiks jotain kuvia?
Siinä vaihees ku joudun sieltä hakeen jotain,ei mulla ole enää varaa kirjotella tänne,ku olen köyhä,ja sairaan pihi...
baaa.gif
Älä nyt viitsi, jos sä et ite ois Lidlin asiakas, et sä tietäis mitä siellä kaupataan..
biggrin.gif

Ja jos sä tosiaan olet sitä mieltä että Lidl on kelvoton kauppa rikkaille suomalaisille, mitä ihmettä sä tässä threadissa teet??

Ja hei, jos sulla kerran on niin paljon ylimääräistä, että mieluumin maksat vastaavasta tuotteesta mieluumin enemmän kuin vähemmän, laita mulle privaa, laitan sulle sit mun tilinumeron. Mun tilillä ois vielä tilaa jos sun oma on jo täynnä!
biggrin.gif
Terhille iiisooo +
bowdown.gif

lidlissä ensi maanantaina näköjään taas mp-tavaraa. ei tainnut viime vuonna olla noita lukkoja eikä latureita muuten taitaa olla samat roinat
Jos Lidlissä on jotain tosi edullista, on se jo myyty ennen kaupan aukeamista, ainakaan en ole niiden tietokoneita ym. onnistunut koskaan kaupassa näkemään ("tavaraa rajoitettu erä")
No ei sitä sentään ennen aukioloaikaa ole myyty, mutta ajoissa kauppaan on mentävä.
Ja arvokkaampi "high tec" tavara ei olekaan hyllyssä, vaan sitä on älyttävä kysyä kassaneidiltä. Aika omituista sinänsä..
omg.gif

No ei sitä sentään ennen aukioloaikaa ole myyty, mutta ajoissa kauppaan on mentävä.
Ja arvokkaampi "high tec" tavara ei olekaan hyllyssä, vaan sitä on älyttävä kysyä kassaneidiltä. Aika omituista sinänsä..  
omg.gif
Ei ainakaan niissä lidleissä missä olen käynyt ole mitään extraa saanut kassaneidiltä/karjulta.. Eikä siellä ole koskaan mitään ylimääräistä henkilökuntaakaan pyörinyt keneltä olisi voinut kysyä..
Ja ainakin reilu vuosi sitten oli tilanne sellainen, että jos jotakin huippuhyvää oli tulossa, niin ei niitä enää ollut sitten kun ove aukesi (henkilökunta osti pois ne 3kpl mitä oli tullutkin)
thumbs-up.gif

eipä suoranaisesti liittynyt tähä MP-aiheiseen juttuun, joten laitetaanpa jotakin siitäkin
smile_org.gif
:
viimevuonna kävin hakemassa tankkilaukun ja munuaisvyön.. Minulla laukku on kyllä kestänyt ne pari kertaa kun olen käyttänyt, vaikkakin vetoketjut on vähän heikohkonoloisia.. Ja munaskuukkelivyölle en ole vielä keksinyt käyttöä.. Mutta silloiseen hintaan nähden ihan ookoo kamaa.. Jos tänävuonna on se sama laukku kalliimmalla hinnalla, niin ei kyllä kannata ostaa (ei ihan niin hyvä ole)!

Tulipas ostettua se selkäsuoja. Vaikka vaikutti aika jäykältä ollakseen mukava, kun siinä ei ollut mitään nivellystäkään ihan jäykkä muovisuoja vain.
Mutta jos tuo on itselle epämukava niin kyllä siitä ainakin satunnaiselle kyytiläiselle saa hyvän ja halvan suojan.

Tulipas ostettua se selkäsuoja. Vaikka vaikutti aika jäykältä ollakseen mukava, kun siinä ei ollut mitään nivellystäkään ihan jäykkä muovisuoja vain.
Mutta jos tuo on itselle epämukava niin kyllä siitä ainakin satunnaiselle kyytiläiselle saa hyvän ja halvan suojan.
Jos se täyttää suojausspeksit, niin miten se voisi olla kovin nivelletty?

Ei ainakaan niissä lidleissä missä olen käynyt ole mitään extraa saanut kassaneidiltä/karjulta.. Eikä siellä ole koskaan mitään ylimääräistä henkilökuntaakaan pyörinyt keneltä olisi voinut kysyä..
Kyllä niin on, että kassan luota ne löytyy. Viimeksi pari kk sitten ihmettelin hyllyjä järjestelevälle myyjälle, jotta missähän ne Bluetooth hands-freet mahtaa piileskellä..? Kassalle se minut opasti ja sieltä löytyi.
Ja sama homma joskus digikameran kanssa, sitä en tosin ostanut.

Tänään sain sitten tavarat jotka kaveri mulle viime viikolla haki:
- liidelin akkulaturin (Tronic H-3056) jonka toimivuudesta en vielä osaa sanoa mutta vaikutti asialliselta
- tukivyö, vaikuttaa asialliselta ja lämmittää mukavasti selkää ilman mopoakin mutta taas tässä kohden muistuu mieleen se dietti joka piti aloittaa ennen kesälomia jo vuosi sitten, nyt tästä pakkaa tulemaan väkistenkin korsetti...heh
confused_orig.gif

Nyt se on kokeiltu, tankkilaukku sopii myös enskapyörän tankin muotoon...magneetit yltää peltitankin kylkeen ja remmit on suht käytännölliset

aikas isokokonen siihen mutta ajaa varmasti hyvin asiansa..sen pari kertaa kesässä mitä sitä tarvii..
062802jumpie_prv.gif

Niin on se kylläkumma , kun tavara tuppaaloppumaan ennenkuin myyntiin menee.. Ite viimeesesänä joskus oisin tarvinnut mökille videonauhurin. No, sattui olemaan seuraavalle Torstaille sitten tulollaan Lidliin siihentarkoitukseen sopivalaite. Halpa hifivideo.
No , kauppaan sitten Iisalmessa kattelemaan lehtikourassa sitä 10 aikoihin aamupäivällä.
Eipä löytynyt mistään , ja kassalla sitten kysäsinkin että eikö ole tullutkaan tms. Kassa siinä epäili loppuneen niiden, rajoitettu erä ... Sitpä nokkelana kysyin että " onkos kassaneiti ollut kokoaamun tässä kassalla , ja montakos olet myynyt " - i sanoi olleensa kokoaamun siinä- ja eipä ole mennyt ohi niitä . .. Mitään selitystä senenempää ei tullut enää , ihmeteleviä silmäilyjä vaan molemminpuolin
062802jumpie_prv.gif

Epäselväksi jäi miten on , minne ne oli kadonneet - suoraansanoen v...tti , huijaustahan tuokin on tuollainen.
033102ass_1_prv.gif

Nyt muuallapäin kahdesta kattelin niitä latureita , ei ollut. Muutakampetta oli molemmissa kyllä - oisko sitten laturit olleet ensimmäisenä loppu - voiolla. En viittinyt kysästä kassalla että montako on myynyt sinäaamuna - tiesvaikka taas ois v....tanut loppupäivän jos ois selvinnyt jotain.
Mutta takuuvarmaa on, että tavaraa on todellarajoitetusti , jos ollenkaan aina.
crazy.gif

Joskus piti ostaa H7-lamppuja Lidlistä. Olin heti aamulla ensimmäisten joukossa jonossa. Ko lamppuja oli jaossa peräti 2 kpl. Riitti tuskin ensimmäiselle ostajalle.

kävin taas palvomassa saksalaista epäjumalaa ja mukaan jäi tankkilaukku.sen mitä olen sitä tutkinu ja ihmetelly niin kyllä se mun mielestä hoitaa ne hommat mihin tarkoitukseen sen hankin.totuus selviää muutaman viikon kuluessa,kunhan saa mopon liikenteeseen
baaa.gif

Jos se täyttää suojausspeksit, niin miten se voisi olla kovin nivelletty?
Kokeilepa Dainesen tai Alpinestarsin suojaa niin tajuat mitä kaveri tarkotti sillä"nivellyksellä".

Taitaa olla melkosia eroja myymälöiden tuotevalikoimassa, kun Iisalmessa ei ole mun silmään sattunu yhtään prätkätuotetta.... Nyt ens ma pitäis ilmeisesti olla noita latureita tarjolla (tai sitten ei)
nixweiss.gif

Latureita jopa löyty ja melkonen kasa
omg.gif

Samalla haaviin tarttu sadepuku ja suojapeite. En sit tiedä miten laadukkaita kyseiset vermeet on, mutta vaikutti ihan asiallisilta hintaansa nähden.

...hieman myöhemmin kokeiltuna sadepuku sujahti mukavasti päälle ja uskon syvästi, että se hoitaa asiansa siinä missä muutkin.

Se "natsisiwan" kypäräpuhelin on ihan kamala laite! Ostin hulluuttani sellaisen vuosi takaperin eikä se kuuloke/mikrofoni hökötys mahdu samaan päähän kypärän kanssa. Se on korvanapin kohdalta n.2cm korkea. Kyllä käyttämättä jää!

Karttakaa siis sitä tuotetta!!!

Ja lidlin rajoitetuista eristä sen verran että he ostavat esim. loppueriä tuotteita ja ne jaetaan sitten tasan tai paikkakuntien koon mukaan kaikkiin liikkeisiin. Voi olla että pienempään kaupunkiin ei riitä yhtään tai vain pari kpl.

Lidlin suklaavanukkaat on hyviä.

Se "natsisiwan" kypäräpuhelin on ihan kamala laite! Ostin hulluuttani sellaisen vuosi takaperin eikä se kuuloke/mikrofoni hökötys mahdu samaan päähän kypärän kanssa. Se on korvanapin kohdalta n.2cm korkea. Kyllä käyttämättä jää!

Karttakaa siis sitä tuotetta!!!
Kattelin kans sitä laitetta ja totesin ton saman siinä ihmetellessä. Fysiikan lakeja kun ei pysty edes saksalaiset rikkomaan!

Back