Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse ostin M:n ja oli suht sopiva ehkä hieman tilava 176/74 ruholle. Onhan noissa 14pv:n vaihto oikeus. Koot saattaa vain nopeasti mennä.En vielä ostanu mitään. Kokeilin kypärää ja kyllä se ihan kohtuulliselta hintaansa nähden vaikutti.
Onko kellään käsitystä noiden sadepukujen koista? Minkä kokoselle jantterille toi M-koko sopii?
Mikä vaihto-oikeus?Onhan noissa 14pv:n vaihto oikeus. Koot saattaa vain nopeasti mennä.![]()
Jees. Kävin just hakemassa L-kokosena ton. Hieman reilun kokoinen 182/83 ruhoon, mutta kun alle tulee ajovaatteet niin koko on varmasti ihan kohdallaan. Isompiki kaveri kyl vielä mahtuis.Itse ostin M:n ja oli suht sopiva ehkä hieman tilava 176/74 ruholle. Onhan noissa 14pv:n vaihto oikeus. Koot saattaa vain nopeasti mennä.En vielä ostanu mitään. Kokeilin kypärää ja kyllä se ihan kohtuulliselta hintaansa nähden vaikutti.
Onko kellään käsitystä noiden sadepukujen koista? Minkä kokoselle jantterille toi M-koko sopii?![]()
Nii jos joku tarvii ni seinäjoella näytti oleva yks B-Square selkäsuoja kokoa S..hintaaki olivat laittaneet 19.90![]()
Myivätkö sinulle halvemmalla hinnalla? Olisi käsittääkseni nimittäin pitänyt.Rauman Lidlissä myös selkäsuojia runsaasti, viitisen kappaletta M-kokoa ja minun jälkeeni vielä muutama L.Käsinkirjoitetussa kyltissä hinta oli tosiaan 19.90, mutta kassalla hinta olikin jostain syystä 25e. Huomautettuani asiasta muuttivat myös kylttiin hinnaksi 25e...![]()
Perkules ei ollu enää jäljel. Selkäsuojan metsästys siis jatkuu..Kannattaa käydä noi kaikki paikalliset Lidlit läpi.Tarttis tollane selkäsuoja saada hommattuu..ei vaa mistää tunnu löytyvä..![]()
Viimeviikolla kävin kattomassa Porin "Ekan" vieressä olevassa Lidlissä, eikä selkäsuojaa ollut. Juuri tulin tosta toisesta Lidlistä "kirkon vierestä" ja siellä oli kaksi L-kokoista selkäsuojaa. Eli Porin Lidliin jäi vielä yksi tollanen L-kokenen, ja hintakin oli jopa alennuksessa 25€!
Viimevuonna ostin laukun. Merkki oli PX-Speed.Just kävin lidlissä ja siellä oli kahta eri tankkilaukkuaoisko ollu joku bsquad ja sit toine px-speed ?? kumpikohan noista olisi se "oikea" laukku? mukaan tarttu kerraston alaosa... pitää hakea se laukku myöhemmin. siellä oli myös yksi selkäsuoja mutta en ottanut..![]()
![]()
Itse en kyllä uskaltais/haluais pitää Lidlissä ostettua kypärää päässäni ku ajelen..En vielä ostanu mitään. Kokeilin kypärää ja kyllä se ihan kohtuulliselta hintaansa nähden vaikutti.
No problem, sain sen siihen kahteenkymppiin, mutta sitten "hinta pompsahti".Myivätkö sinulle halvemmalla hinnalla? Olisi käsittääkseni nimittäin pitänyt.Rauman Lidlissä myös selkäsuojia runsaasti, viitisen kappaletta M-kokoa ja minun jälkeeni vielä muutama L.Käsinkirjoitetussa kyltissä hinta oli tosiaan 19.90, mutta kassalla hinta olikin jostain syystä 25e. Huomautettuani asiasta muuttivat myös kylttiin hinnaksi 25e...![]()
Kokeiles Uudenkaupungin ja Porin välistä, eli Raumalta.Tarttis tollane selkäsuoja saada hommattuu..ei vaa mistää tunnu löytyvä..![]()