• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lidl To 26.03.2009 MP tavaraa, jotain taas.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nakke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sanoi:
Olihan tuossa ilmoituksen lopussa niitä sukkia >>>click<<<  
biggrin.gif

062802jumpie_prv.gif

Aivan fantastiset moposukat ja noi ilmeisesti pitää myös hereillä ja pystyssä (stay-up)!! mua kun on alkanu näin vuosien kertyessä väsyttämään ihan pirusti illalla, meinaa aina kaatua mopolla kun niin väsyttää...
mutta noilla sukilla ilmeisesti korjaantuis toi nukahtamisvaara ja pysyis vehkeet pystyssä?!

Mä käyn torstaina ostamassa kassillisen noita pystyssäpitosukkia! tulevasta ajokaudesta tulee unohtumaton!!!!!  
062802jumpie_prv.gif

062802moto_prv.gif

Mikä muuten ton munuaisvyön funktio on??  
Tukee selkää, joitakin myydään myös "turvallisuusvarusteena".
Toiseksi pitää alaselän lämpimänä.
Riippuen ajoasennosta ja vatsa/selkä-lihakista tarpeellinen toisille.
Juurikin näin. Ostin tommosen joskus aikaisemmin ja hyvä on ollut, tosin lähinnä kelkkaillessa olen käyttänyt. Lämmittää mukavasti ja on tukeva. Ei hassumpi ostos, voin suositella.

Ostin itse vuosi sitten tollasen ylläpitolaturin ja nyt oli koko talven akku siihen kiinnitettynä. Loistava peli ja hintahan on lähes ilmainen. Joskus halvalla näemmä voi saada hyvääkin. Jos ei ole tarvetta kun pitää akku hengissä talven yli, niin suosittelen.

26-viestiä eikä yhtään "köyhät kyykkyyn"
biggrin.gif
asiaan, on taas
köyhän joulu kun saa ostaa halavalla mp kamaa.Jokavuotinen
tukivyö pittää ostoo nuita latureita on jo 3-kpl tuo puhelinsetti
2kpl tuli viimevuonna hommattua,pelkkiä puhelimia olen käyttänyt ja toimii.Joten halvalla pääsee tänä vuonna.

Lidlin tankkilaukku on ihan kelpo värkki. Tilava, monipuolinen, tosi hyvä sadesuoja ja pysyy hyvin pelkillä magneeteilla. Monenlaista kiinnitysremmiäkin tuli mukana . Suosíttelen!
sport05.gif

Ne kiinnitys remelit voi unohtaa. Oma on kokeiltu moneen otteeseen likipitäen 300 km/h vauhdeissa ja paikalla pysyy. On pysynyt keulimiset ja nopeat mutkat.

Kaksi vuottahan tuo kesti.

Ostin kokeeksi Bilteman magneettitankkilaukun n.3-4 vuotta sitten, ja vaikka se oli muuten ihan ookoo kampe, niin siinä oli kyllä täysin vinkuintialaiset vetoketjut, joiden kestoikä (ilman sen suurempaa väärinkäyttöäkään) mitattiin ennemmin päivissä kuin viikoissa. Toivottavasti nykyisissä ne on vähän parempilaatuiset.

Itte taidan käyä hakemassa noita käsineitä mukaan, ainakin viime vuotinen malli osoittautui todella mainioiksi..

Mitenkäs toi ajohaalarai, onkos kellään kokemuksia siitä? Vedenpitävyys ja kuinkakohan monta vuotta/kuukautta kestää. Ois tarkotus hommata nahkapuvun päälle sateelta suojaamaan ja ajattelin Louisilta tilata, mutta toi 27 euron hinta ei kovin päätä huimaava oo ja sais ihan kotimaasta.

Viimevuotiset hanskat repeili viimeksi tarrojen saumoista vaikkei edes kummoisessa käytössä olleet. Kai olen niin tyhmä taas tänävuonna että haen taas lidlistä uudet "kun halvalla saa"

Miten toi Lidlin-tankkilaukku? Kokemuksia?
Kiitoksia etukäteen..
Tuo tankkilaukku näyttää samalata, minkä ostin avokille toissakeväänä. On kyllä mainio tuote. Vähintään yhtä hyvä, kuin oma kolminkerroin kalliimpi Oxford. Tosin tämä lidliläinen on monipuolisempi ja paremmin varusteltu.. Oman kokemuksen mukaan vaan vaatii leveän tankin, mihin istuu parhaiten, pohja ilmeisesti leveähkö. Naisella oli ER-5 ja nyt ZZR 600, noihin istuu kuin mitoilla tehtynä, omaan italialaiseen ei istunut. Magneetit eivät pitäneet kovin varmasti omassa pyörässä. Ollut aina pyörässä pelkillä magneeteilla kiinni, ei ole tarvinut remmivarmistusta kuormattunakaan.
Sadehuppuakin ollaan tuossa kokeiltu ja pelaa kyllä ihan siististi. sehän on tuossa integroituna.

Back