Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samoilla linjoilla, kun tossa vieressä moiset on.Onko muilla kokemuksia?
+ halvat 29,90e
+ lämpöset
+ on pitänyt pienet sateet ulkopuolella
- hikoaa
- vähän "veltot"
No itse kommentoisin hinta-laatu suhdetta enemmä vasta konttaamisen jälkeen. Veikkaisin, että siinä kohtaa selviää miksi nuo on niin halvat...Kyllä mielestäni hinta-laatusuhde on melko kohdallaan. Niissähän on joku vedenpitävä kalvokin.
Itse ostin kahdet, kun halvalla sai. Ihan hyvin sateella toiminut.
Ei kai se ostopaikka (tässä tapauksessa Lidl) tavaraa huononna, saattaahan olla että joku kaunis päivä niillä ois tarjolla vaikka jotain "merkkituotetta", mistä tehneet miljoonadiilin ja myyvät halvalla...Itse en ainakaan ostaisi mitään suojavarustetta lidl:stä jos haluan sen oikeasti myös suojaavan.
Juu, myönnetään, että asenne johtuu lidl:n halpis imagosta. Mutta faktahan on se, että halvalla ei saa hyvää, sama se mistä sen ostaa.Ei kai se ostopaikka (tässä tapauksessa Lidl) tavaraa huononna, saattaahan olla että joku kaunis päivä niillä ois tarjolla vaikka jotain "merkkituotetta", mistä tehneet miljoonadiilin ja myyvät halvalla...Itse en ainakaan ostaisi mitään suojavarustetta lidl:stä jos haluan sen oikeasti myös suojaavan.
Samoilla linjoilla täälläkin ollaan... Joskin yhden miinuksen voisi vielä antaa vetoketjuista, on hiukan heppoisen tuntuiset. Ovat kuitenkin toistaiseksi ihan hyvin toimineet ja pitäneet vähän rajummassakin sateessa vedet ulkopuolella.Samoilla linjoilla, kun tossa vieressä moiset on.Onko muilla kokemuksia?
+ halvat 29,90e
+ lämpöset
+ on pitänyt pienet sateet ulkopuolella
- hikoaa
- vähän "veltot"
Jos haluu yhen miinuksen sanoa niin näyttävät jalassa mielestäni joltain kumisaappailta![]()
Korjataan:Katoin kaupassa silloin niitä ajosaappaita, ja minusta materiaali näytti keinonahkalta tms. Eli sillon tuo hikoilu on osa hinta/laatusuhdetta , koska keinotavara ei toimine kuin oikea- eli siis ei hengitä - ja samaan hengenvetoon voinee sanoa että silloin pystyy kertomaan "olevan jonkin vedeneristyskalvon " ? Joku saa vapaasti korjata - jos olen väärässä...
Itellä vaan joskus vuosientakaa kokemus "StylMartin" ajopuvusta - oli ihan komea, päältä näytti kankaalta -gorelta- istui päälle ok ja muutenkin ohan jees. Sit ajellessa hikoilutti kun vetskarit jne kiinni , varsinkin käsivarret - sitä ihmettelin aikani. Sit "onneksi" housujen lahkeita piti vähän lyhentää , vein ompelijalle koka teki työtä pyydettyä - sain katkastut palat mukaan. Niistäpä sitten näkyi ihan selkeästi muovimainen täysin umpinainen pinta sisältäpäin ?! No ei takuulla hengittele.... ei tarvinnut ihmetellä enempää hikoilua - siinätapauksessa. En yleistä nyt tässä , mutta esimerkin vuoksi kerroin. Silti pukua käyttelin sopivissatilanteissa , ja en sit enempää ihmetellyt sensuhteen![]()
Hmmm mun daytonan popot ei kyllä ole hiostaneet sen enempää kuin mitkään muutkaan mun kengät. Nahkaa + goretex. Tosin mun jalka nyt ei hikoile helpolla muutenkaanKaikki kalvolliset saappaat, oli kalvo mikä tahansa, hiostavat, vaikka niitä kovin "hengittävinä" mainostetaankin. Itse käytän aina poutakelillä kalvottomia nahkasaappaita, ovat selvästi mukavammat. Mutta niissä kastuu sateella jalat. Näissä Lidliläisissä ei ole kastunut ainakaan vielä. Oli mm 3000km:n Norjan reisun jalassa.
Emmätiä, kyllä nuo Oxstarin "Laskettelukengät" tuntuvat ihan mukavilta kuumallakin, liekö ne hengitysreijät ovat oikeasti toimivat.Kaikki kalvolliset saappaat, oli kalvo mikä tahansa, hiostavat, vaikka niitä kovin "hengittävinä" mainostetaankin.
Jään odottamaan sitä kaunista päivää...Ei kai se ostopaikka (tässä tapauksessa Lidl) tavaraa huononna, saattaahan olla että joku kaunis päivä niillä ois tarjolla vaikka jotain "merkkituotetta"...