Kawoissa on noi jarrulevyt menny monilta kieroiksi. Johtuuko sitten raaka-aineista tai siitä että orkkis levyt ei jäähdy riittävän nopeesti. Varsinkin sade kelillä olen saanut levyjä aika pahaankin kuntoon. Kannattaa juuri sateen jälkeen varoa niitä isoja lätäköitä jos on jarruttanut pitkään ja voimakkaasti.
9r:n levyt oikasin tossa yks ilta kun ei olleet ihan kauheessa kunnossa, olisko ollu joku millin verran ääri päiden heittojen väli. Niittien välit kannattaa putsata mutta kaikissa ei niitit pyöri vaikka kuinka yrittää
Nyt kokeilin oikasta vanne paikoillaan ja hyvähän siitä tuli niinku oletinkin. Vähän avaa palojen väliä isolla rukarilla että alkaa pyörä pyöriä helpommin ja sit vaan kattoo missä kohtaa on heittoa ja kääntää isolla jokarilla. Jarrulla vähän liikuttaa välillä paloja lähemmäksi ettei ole liian iso rako.. Sama toistuu kunnes heittoja on vaikea löytää. Aiemmin oon oikonu vanne kiinnitettynä akselilla ruuvipenkkiin ja heittokellolla kattonu heitot ja jakarilla oikonu... onnistuu niinkin. Omasta mielestäni kannattaa ainakin kokeilla jos joutuu itse maksamaan uudet
maksaa zx-9r -02 n.260e/kpl
Takuuseen en usko että menee kun onhan pyörä jo vanha... eri asia jos pyörä on ihan uusi ja levyt kierot ekan 1000km jälkeen... kulutus osia...