• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lettikö punainen vaate autoilijoille..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fzr1000
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En ole huomannut simputtamista autoilijoilta, johtuu

a) suohirviön vartalosta käärittynä goretexiin.
b) pyörästä joka ei ole kyykky ja asento vähän semmoinen länkkärityylinen... (kyykyttimillä kyllä naisvartalo pääsee hienosti oikeuksiinsa, juur tänään ihasteltiin miehen kanssa kotilolla töihin ajellessa motoristia jonka sukupuolesta ei ollut pienintäkään epäilystä.
smile_org.gif
)
c) ilmeisesti niin kukkahattuisen rauhallisesta ajotavasta että toteavat provoilun mahdottomaksi. Ajatan pellet ohi tyynesti ja jätän sen verran väliä (huom. taaksepäin, siis hidastan enkä käännä kahvasta kuten 90% väestä täällä) samaan aikaan etteivät voi heti ohituksensa perään jäädä himmailemaan ärsytystarkotuksella vaan kyllästyvät ja laittavat pedaalia metallin suuntaan ennenkuin joudun turvavälin sisäpuolelle ja keskittyvät ärsyttämään jotain edellänsä ajavaa.

Tumma visiiri on kyllä älyttömän kätevä, kivahan siellä on piilossa katsella miten tyttäret keikistellöö, pääasia että pääsevät sandaaleissaan turvallisesti tien yli. Työ ootte arvon motoristileidit vaan ahdaskatseisia, hyvännäköinen ihminen on hyvännäköinen sukupuoleen katsomatta. Ja kun kaikki yhdistää sen tumman visiirin testosteronihöyryisiin nuoriin miehiin ja törkeisiin ajotapoihin, olen itse kampanjoinut vastakkaisen mielipiteen puolesta ajamalla keskustoissa pirun nätisti ja antamalla tietä jalankulkijoille etc. kyllä joskus vielä hoksataan että sitä tummaa visiiriä voi käyttää myös häikäisysuojana. (Joojoo, olin itse tummaa anonyymiys-visiiriä vastaan pitkään kunnes totesin sen kiistattoman hyödyn)

Silti hauskinta on kun huoltiksella tulee välillä ukkosia jutulle, kysyvät aina että onko tuo "pieni" pyörä frouvan, johon totean että ei kun kuussatku on ukon.
biggrin.gif
(vaikkei itselläkään iso pyörä ole mutta silti kuutioita enemmän kuin ukon rassissa.)

Niille on oikeasti aikas hauska naureskella. Paras oli kerran isompi naiskööri kesämekoissa kun helmatkin rupesi nousemaan ylemmäs. Valitettavasti oma kiinnostus kuitenkin kohdistuu vastakkaiseen sukupuoleen.

Ja voihan sitä liikennevaloissa nostaa visiiriä ja vilkutella takaisin, reaktiot voi olla vielä koomisempaa seurattavaa..
tounge.gif
Mistäs tiiät, jos ne oli kaikki kunnon telaketju lepakoita ja kävivät kuumana suhun.
idea3.gif
biggrin.gif
crazy.gif
Siinä vaiheessa äkkiä tuppi nurin ja pois paikalta
tounge.gif
!

Back