• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Letca goes Lihis 21.4.2013 klo 11:00 Nikkilän ABC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nythän näyttäisi, jotta tikinpoisto ja moponhaku osuu just kohdalleen ja pääsee mukaan lihikselle.
Mukana siis pienellä varauksella.

Voihan .......! Lauantai yö ja sunnuntai iltavuoro. No jos tullaan takas ennen klo 14.00 niin mukana. Hmm ei sit ehkä kummiskaan. Arvaa harmittaako.

Kaj sanoi:
Yhä epätietoisena missä ne lihikset syödään?

Nipan Grilli Kouvola. Vähän kärsivällisyyttä Kaj, kyllä veturi olis vastannut kunhan ehtii. Juuri nyt on tien päällä hakemassa yhden .orggilaisen pyörää maakunnasta.

Nipan Grilli on yksi hyvistä syistä poiketa Kouvolaan joko ohiajaessa tai peräti aivan tarkoituksella. Muita syitä on mm...
...Kyllä niitä varmaan on.

Hyvät paikalliset maaseutu-GP-pätkät ovat vielä erittäin pattisia, joten häivähdys malttia ajonopeuksia valittaessa on vielä tovin paikallaan.

vieläks perässä on tilaa...ois ainaskin tuttu ojasta nostaja...no jos tämän kerran vauhti ois kohttuulinen ei tartte nostella ojasta....hiljaa hiivin perässä..mukana:orgmp:

kawa97 sanoi:
vieläks perässä on tilaa...ois ainaskin tuttu ojasta nostaja...no jos tämän kerran vauhti ois kohttuulinen ei tartte nostella ojasta....hiljaa hiivin perässä..mukana:orgmp:

Niin, se vauhtihan on juuri tasan se mihin sen itse kaasukahvasta säädät :;):

Ei mennyt loma anomus läpi....
Nooh, pääseepähän muut Nipalle.

Mä kun en ole kertaakaan päässyt sinne org:in letkan mukana.(2kertaa yrittänyt)
Ehkä myöhemmin kesällä sitten.

Parina viime vuotena jäänyt ORGeilut vähemmälle, josko sitä kehtais liittyä jälleen jonon jatkoksi. Hyvin varma ehkä siis...

Suosittelen kaikille uusillekin moottoripyöräilijöille. Jos jo tuntuu että se pyörä on tuttu ja että et jännitä kaverin kanssa ajoa.
Itse viimevuonna ensimmäistä kertaa ORG:n letkoilla keväällä jonka jälkeen sattuneesta syystä jäi vähemmälle.
Nyt aion taas korjata tilanteen ja osallistua kesän mittaan. Hitto kun siistiä kun toinen vetää ja itse vain (unohdat arjen) ajat. Ja pelottomasti menin ja koin itseni tervetulleeksi. Nähdään:bye:
Hesekiel Varrella:grin:

Back