Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mulla on jotkut vincet,sbk,alumiinia,ei siinä edes ollu killereitä,mutta niihin on saatavana joku porattavat/ruuvattava kläppä.Eli kellään ollu vincen gpstyle putkea kiinni, onko se db killeri siinä helposti irrotettavissa?![]()
Kyllä munkin mielestä Toyota corolla on ihan kiva ja liikkuu tarpeeksi lujaa ja hintakin on paljon halvempi kuin CLK MersunKyllä mun mielestä leot on ihan laadukkaita ja autto tehopuoleenkin. Hintakin on huomattavasti halvempi kuin akroissa.
kateellisten panettelua,rahalla saa ja akralla pääseeOsta Akra ja maksa mainoksista.
Ihan sama asia.Kyllä munkin mielestä Toyota corolla on ihan kiva ja liikkuu tarpeeksi lujaa ja hintakin on paljon halvempi kuin CLK MersunKyllä mun mielestä leot on ihan laadukkaita ja autto tehopuoleenkin. Hintakin on huomattavasti halvempi kuin akroissa.
Oliko tämä nyt juuri tuo GSX-R 750 K6/K7 GP malli? Leon slipareissa kun on erilaisia killereitä..LeoVincestä lähti db killeri helposti, muttei ilma rälläkkää. Ei se ole kiinni kuin yhdellä ruuvilla, mutta sen kanta on tehty niin vihmerästi, ettei sitä voi kuin kiristää. Joten ajoin siihen uran ja punoin pois.
Reikälevy oli paketissa mukana, muttei kiinni sliparissa.
Äänet on vähintään kohdallaan!
Mitä mitä..?LeoVincestä lähti db killeri helposti, muttei ilma rälläkkää. Ei se ole kiinni kuin yhdellä ruuvilla, mutta sen kanta on tehty niin vihmerästi, ettei sitä voi kuin kiristää. Joten ajoin siihen uran ja punoin pois.
Reikälevy oli paketissa mukana, muttei kiinni sliparissa.
Äänet on vähintään kohdallaan!