• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lentokenttäajot / huippunopeusmittaukset -06?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ippe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lainaa (Z750 @ Huhti. 25 2006,22:36)
Ei tule kemiin... Fakta tieto  

"Kuulin, että tulis kuitenkin... mistä faktat?"

100 varmasti paikalla jos tulee!!
biggrin.gif
Riittääkö vastaukseksi:

Lentokentän päälliköltä, vai tarvitko tarkemman tiedon? Itse nimittäin olen keskustellut hänen kanssaan...
Jep, jep... riittäähän tuo, mutta kuulin kyllä että Kemin kerhon miehet olisivat kuitenkin järjestelemässä kisoja??
nixweiss.gif

Jep, jep... riittäähän tuo, mutta kuulin kyllä että Kemin kerhon miehet olisivat kuitenkin järjestelemässä kisoja??
nixweiss.gif
Hyvinkin mahdollista että ovat, mutta kun ei Kemin kenttä anna kiitotietä enään käyttöön. En tiedä sitten missä järjestävät. Toivotaan että olen väärässä mutta kun en valitettavasti mitä ilmeisemmin en ole
confused_orig.gif

Lainaa (Z750 @ Huhti. 25 2006,22:36)
Ei tule kemiin... Fakta tieto  

"Kuulin, että tulis kuitenkin... mistä faktat?"

100 varmasti paikalla jos tulee!!
biggrin.gif
Riittääkö vastaukseksi:

Lentokentän päälliköltä, vai tarvitko tarkemman tiedon? Itse nimittäin olen keskustellut hänen kanssaan...
nixweiss.gif
Onhan siinä kentän vieressä piiiitkästi baanaa, ihan tornioon asti  
tounge.gif
No on se vain perhana jos eivät pysty järjestämään tänä kesänä, juuri ku olisin tulossa ajamaan sinne  
confused_orig.gif

Back