• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

lentokenttäajot 2.8.2008 joensuu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RHead
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Löysin omista tuloksista virheen.
Mulla oli 1. nopeus 280km/h.
2.nopeus 277km/h
Ja sitte piti olla 3. nopeus 280km/h
Ja vielä kimmon ajamana 4.nopeus 279km/h

Näköjään tuloksissa samalla sijoituksella kuin ajonumero. Ensi kerralla pitänee siis ilmoittautua aiemmin  
tounge.gif

Vaikka Busat meni kovaa niin itse ainakin nostaisin esille myös muutaman muun loistosuorituksen ns. "superbike-luokassa" oleville pyörille. Esim. R1:n 303km/h ja 1098S:n 295km/h saivat kyllä suun hymyyn, etenkin kun kuuli, ettei pyörille ole tehty normi putkisto- ja ruiskuvirityksiä kummempia tai isompia toimenpiteitä.

bowdown.gif

E: Laittakaahan kuvia näytille. RHeadin kuvat oli hyviä, kiitokset niistä. Siellä ainakin yksi tai kaksi tyyppiä räpsi kuvia järkkärillä (liekö ollut Rheadin kuvia).

Hyvältä näyttää. Tosta 298 :sta kun nostaa kymmenellä kilometrilla niin johan nousee sijoitukset...katsotaan.
smile_org.gif

Löysin omista tuloksista virheen.
Mulla oli 1. nopeus 280km/h.
2.nopeus 277km/h
Ja sitte piti olla 3. nopeus 280km/h
Ja vielä kimmon ajamana 4.nopeus 279km/h
Noissa nopeuksissa valitsin satunnaisesti yli 3 ajetusta nopeudesta.
Täten vetonumerot eivät täsmää kilometrien kanssa, mutta muuten luvut täsmäävät. Systeemi ei salli kuin 3:n nopeuden syötön.

Back