• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Leathermania hankkimassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mopo59
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Takuu tosiaan pelaa kiitettävästi. Työkaverin Wave:n terä meni poikki ja jannu sai kokonaan uuden tilalle. Ja vieläpä uudempaa mallia olevan kun ei vanhoja enää ollu.
mulle kävi ihan samoin
biggrin.gif

Täältäkin pisteet nahkamiehen hyvin toimivalle takuulle, mikä onkin tarpeen sillä jostain syystä saan supertoolini rikki tai ainakin hoivan piiriin melkein aina kun sillä pitäisi ihan oikeasti tehdä jotakin. Enkä tunnusta olevani ollenkaan taitava rikkomaan työkaluja yleensä.

Itse otan mielummin mukaan moran ja honkkarin monipäämeisselin. Kevyempi, parempi käteen ja kestää soveltamista silloin kun sitä tuollaisilta mobiilikaluilta vaaditaan.

Ite huusin wave:n Saksan eBaysta, oliskohan ollut koko paketti (wave+bit kit+postikulut) kotona 87 egee. tietty hinta vaihtelee miten kysyntä ja tarjonta kohtaa...

Minä tilasin pari leatherman charge tti:tä jenkeistä. Toinen niistä joutaa myyntiin heti kunhan tulevat Suomeen.

Back