Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi merkki oli myös mulle yksi vaihtoehto, mutta ainakin silloin noi nahkamiehen pihdit oli ihan eri planeetalta, joten valinta kohdistui nahkamieheen, koska pääosin tulee käytettyä pihtejä ja puukkoa. Nykyään voi tosin olla toisin.Miksei Fiskarsin tuote tässä(kin) tapauksessa muka toimisi vähintään yhtä hyvin? Itsellä jo vuosia käytössä eikä moitteen sanaa ole sanottavana![]()
? Kyllä Amazon.com ainakin mulle suostuu lähettään Suomeen... Vai mitä vi**uu, oonko vaihteeks väärällä sivustolla?WallMartista ja Amazonista tilaaminen Suomeen ei onnistunut.
Syynä lienee, että täällä on myös oma maahantuoja.
Oma valintani olisi varmasti Gerber, jos siinä vaan olisi nallipihdit. Nyt joutuu kantamaan sysimustaa supertoolia...Toi merkki oli myös mulle yksi vaihtoehto, mutta ainakin silloin noi nahkamiehen pihdit oli ihan eri planeetalta, joten valinta kohdistui nahkamieheen, koska pääosin tulee käytettyä pihtejä ja puukkoa. Nykyään voi tosin olla toisin.Miksei Fiskarsin tuote tässä(kin) tapauksessa muka toimisi vähintään yhtä hyvin? Itsellä jo vuosia käytössä eikä moitteen sanaa ole sanottavana![]()
Kyllähän toi on asiaa. Ei noi linkkarit korvaa oikeita työkaluja muuta kun näpertelijöille, jotka ei osaa tehdä mitään hommia, ei edes kunnon työkaluilla. Pannan vaan lettermänni lonkalle ja hommiin,,,,,, hyväTietysti jokainen valitsee itse millaisilla työkaluilla töitä tekee. Totuus on kuitenkin se, ettei noi korvaa mitään kunnon työkalua...
Enpä usko, että kukaan niillä kovin suurta remonttia onkaan tekemässä. Tosin mukavampi niillä on löystyneitä muttereita, ruuveja tms kiristellä vaikkapa tien päällä, kuin sormenpäillä.Kyllähän toi on asiaa. Ei noi linkkarit korvaa oikeita työkaluja muuta kun näpertelijöille, jotka ei osaa tehdä mitään hommia, ei edes kunnon työkaluilla. Pannan vaan lettermänni lonkalle ja hommiin,,,,,, hyväTietysti jokainen valitsee itse millaisilla työkaluilla töitä tekee. Totuus on kuitenkin se, ettei noi korvaa mitään kunnon työkalua...![]()
Kyllä itellä ainaki nuo nahkamiehen (wave) pihdit on toiminu, tai siis ollu kestävemmät ku monet peruspihdit.Kyllähän toi on asiaa. Ei noi linkkarit korvaa oikeita työkaluja muuta kun näpertelijöille, jotka ei osaa tehdä mitään hommia, ei edes kunnon työkaluilla. Pannan vaan lettermänni lonkalle ja hommiin,,,,,, hyväTietysti jokainen valitsee itse millaisilla työkaluilla töitä tekee. Totuus on kuitenkin se, ettei noi korvaa mitään kunnon työkalua...![]()
Hommat osaavat heput ei tarvii työkaluja, ne kiristelee mutterit jo etukäteen. Nippusiteet on kuitenkin aina mukana, voi lainata jollekkin, jolta on letermanni putoomassa vyöltä. Vitsi vitsi.Enpä usko, että kukaan niillä kovin suurta remonttia onkaan tekemässä. Tosin mukavampi niillä on löystyneitä muttereita, ruuveja tms kiristellä vaikkapa tien päällä, kuin sormenpäillä.Kyllähän toi on asiaa. Ei noi linkkarit korvaa oikeita työkaluja muuta kun näpertelijöille, jotka ei osaa tehdä mitään hommia, ei edes kunnon työkaluilla. Pannan vaan lettermänni lonkalle ja hommiin,,,,,, hyväTietysti jokainen valitsee itse millaisilla työkaluilla töitä tekee. Totuus on kuitenkin se, ettei noi korvaa mitään kunnon työkalua...![]()
Mutta ilmeisesti "hommat osaavat" -heput sitten raahavat cuulisti tengtoolssin TCMM666:staä mopojensa takaritsillä, jotta eivät häpeäkseen joudu nöyrtymään muttereiden takia käyttämään ns. monitoimityökaluja
Vaikkei tullia menisikään, voipi silti tulla kutsu Tulliin asiaa todistelemaan. Tämä ihan varoituksena, että osaat henkisesti varautua.Tulliakaan ei minun käsitykseni mukaan noin pienestä ostoksesta mene, eli nyt vain odotetaan jotta saadaan tosimiehen lelu kotio..