• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lauantaiajelua 22.8.2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Syvä  
bowdown.gif
Riisorille ja kaikille muille mukana olleille. AIVAN LOISTAVA TAPA VIETTÄÄ LAUANTAIPÄIVÄ ! ! !
Kilometrejä kertyi kotipihasta kotipihaan 798 km ja aikaa meni tasan 14 h. Ruoka odotti kotona valmiina, joten nyt voi sylkäistä sen lehtipihvin lopun pois suusta pyörimästä  
crazy.gif

Kiitos hyvästä lenkistä ja seurasta.
Hyviä kelejä ja kurveja riitti.

..Ja onneksi oli terävä veitsi ruokaillessa    
wink.gif

Voihan kiesus. Olishan ollu kiva olla mukana, mut huomasin tän liian myöhään, eikä ollu mahiksia järkkää kundeille kaitsijaa. Pikkusen latitudesta seurailin porukan reissua välillä, ja varmaan oli makeet pätkät. Noh, ens kertaan
nixweiss.gif

Tulihan tästä hyvä päivä, niin kuin arvelinkin
smile_org.gif

On se kyllä ihme juttu, että joinain päivinä ajosta ei tule yhtään mitään ja seuraavana pyörä kulkee kuin itsestään. Kyllä oli kivaa! Mulle tuli kilsoja 784km, Lahnuksesta Rusalle 694km. Kiitokset osallistuneille!
Oli muuten tasan viimeinen kerta kun syön Neste-asemalla
crazy.gif

Mutta kyllä oon puhki
omg.gif
Nyt saunaan..

Mitä kaikki valittaa siitä pihvistä. Ihan samanlaisia mä paistan kotona, joten tuttu ja turvallinen maku - mulle  
tounge.gif
Mutta mä en olekaan kokkina mikään AnDy.

KYLLÄ! Kannatti lähteä vaikken heti alkuun kerinnykään  
bowdown.gif

Onneks ootte niin hitaita, että sai helposti kiinni vaikka lähti 4 tuntia myöhässä  
033102bebe_1_prv.gif

Tässä pari KUVAA. Sen kerran kun muistin ottaa kameran niin akku loppu parin kuvan jälkeen, joten surkuja kännykuvia...

Mä koitin messiin noin 9-10 tuntia lähdöstä, mutta totesin, en taida ihan Nastolaan kerkee, tosin tonne Teknoshellille olis voinu eksyy kaffelle, kun oli aikas liki omaa kruisailuu.

Back