• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lauantaiajelua 22.8.2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

riisor

MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Motorg ry hallitus
Betatestaaja
Pekka väitti äsken, että tuleva lauantai olis lämpimin päivä ennen ens kesää. Eikös se olis kiva viettää hikisissä mopokamoissa?
biggrin.gif

Ei noita pidempiä (yksipäiväisiä) lenkkejä ole tänä kesänä pahemmin heitetty kun Masa on ollut poissa kuvioista.. Mutta miten olis, olisko kiinnostusta heittää joku 500-700km lenkki, lähtö aamulla/aamupäivällä ja paluu illalla?

Eli reissu siis toteutuu! Lenkillä pituutta 666km (ainakin alustavasti), lähtöpaikka Lahnuksen Shell ja -aika klo 10:00.
Kaffet, tankkaukset, tyhjennykset yms. sitä ennen eli ajoissa paikalle
smile_org.gif

Paluu siihen aikaan, että tummallakin visiirillä näkee vielä jotain
tounge.gif

Riippuu siitä mistä olette lähdössä.. itsellä on vaihtoehtona heittää mutka Kainuuseen.Tulee matkaa kyllä noin tuhat mutta menee kyllä päivässä.

Voisi ehkä ollakin innostusta. Kun en huomenna tule pk-ajelulle, koska Madonna ei esiinny tauolla...ei kun tajusin, että huomenna alkaa koiran jäljestyskurssi ja pitää olla siellä.

ehkä jos vanhus kestää yhtä jaksosen ajon ??

edit typo
lissää
033102beer_1_prv.gif

tota  
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
otetua jos pää kestää nii iso ehkä??

Niin siis luonnollisesti jostain pk-seudulta lähtö
smile_org.gif

Jos sitä sit alkais hahmottelemaan jotain lenkkiä..

Hitsi ku ei oo pyörää. wexinki pyörästä on jarruvipu poikki ja sliksit alla, ei jaksa duunata. Muuten ois voinu yhen rautaperseajon teijän kanssa vetää. Kyl sellasen kerran kesässä vois...

Hitsi ku ei oo pyörää. wexinki pyörästä on jarruvipu poikki ja sliksit alla, ei jaksa duunata. Muuten ois voinu yhen rautaperseajon teijän kanssa vetää. Kyl sellasen kerran kesässä vois...
Oho, ai ihan ilman kitinöitä vai?
eek.gif
biggrin.gif

Mikäs sun mopoa vaivaa?

ps. Mä oon muuten kuullu et Mankkaalla seisoo tallissa yks mopo toimettomana, on tainnu omistaja hylätä sen sinne..
bawling.gif

Oho, ai ihan ilman kitinöitä vai?
eek.gif
biggrin.gif

Mikäs sun mopoa vaivaa?

ps. Mä oon muuten kuullu et Mankkaalla seisoo tallissa yks mopo toimettomana, on tainnu omistaja hylätä sen sinne..
bawling.gif
Kitinä kuuluu pakettiin  
tounge.gif

Miun mopo on suorittamassa SMOKin kokeita lauantaina herra MadManin toimesta.
En mie sillä blingbling_kiiltää_liikaa uskalla. Siihen voi tulla mikroskooppinen naarmu  
omg.gif

Pitääpä ens viikolla muuttaa mankkaalle. Voin kitistä sulle vaikka 24/7  
wink.gif

musta tuo lauantai ajelu kuulostaa tosi huonolta , ja juuri sen takia musta tuntuu että en pääse . mun mielestä kaikki ajelu peruutetaan vielä viikoksi ihan vain henkisenä tukena.. käyk  
biggrin.gif

lainaus Heippa( En mie sillä blingbling_kiiltää_liikaa uskalla. Siihen voi tulla mikroskooppinen naarmu)

katoppa huomena alastarossa kuinka kiva naarmu siihen tuli kun se kaatui kuljetuksessa kun ahvenistolta tultiin
bawling.gif

Dodii, reittikin alkaa hahmottua.. Matkaa on sopivasti saatanalliset 666km
devil-smiley-024.gif

Täytyypä laittaa kalenterimerkintä kohta..

Mukana, mikäli sunnuntainen Kimppakiva ei siirry lauantaille (joo, on Kimppakiva vielä kokeilematta
blush.gif
ja kaikkeahan täytyy kokeilla, paitsi sukurutsaa ja kansantanhuja) ja rouva myöntyy "hieman" pidentämään iltalomaa lauantaille...

Back