• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lauantaiajelu 20.9. klo 14:00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jätkä vääntää lätkää, mutta jos saan kyydit sille matsiin niin tulhan tulhan

sport05.gif

Iku

Reitillä on pituutta vajaa 200km, vai miten se oli. Voi olla enemmänkin. Ennen pimeää tullaan kuitenkin pois. Ensimmäinen välitankkausmahdollisuus on noin 130km lähtöpaikasta.
Oliskohan muita kuin minä joka haluisi ajaa vähän lyhemmän lenkin? Sen verran vilukissa, että tuo 200km vähän liikaa...
lookaround_orig.gif

Ei flunssa sitten lähteny pois, joten pakko jättää ajotväliin. Nyt kun olis ollu vielä näin hyvä ilma ajella.
sad_orig.gif

No mukavaa ajoa muille.
062802moto_prv.gif

Reitillä on pituutta vajaa 200km, vai miten se oli. Voi olla enemmänkin. Ennen pimeää tullaan kuitenkin pois. Ensimmäinen välitankkausmahdollisuus on noin 130km lähtöpaikasta.
Oliskohan muita kuin minä joka haluisi ajaa vähän lyhemmän lenkin? Sen verran vilukissa, että tuo 200km vähän liikaa...
lookaround_orig.gif
Mulle toi n. 200 km on kohtuu ok, mutta sen pidempi voi alkaa jo puuduttaa (mahdollinen jäätyminen ja niskan jumiutuminen). Voipi lähteä sopivasta kohdasta takaisin kotiinpäin.  
smile_org.gif

kiitos ja kumarrus kaikille!
Erkanin letkasta Hakkilan kohdalla (Vanhalla Lahdentiellä), ku sattuu oleen kotikulmilla.

Tulihan ajettua uus etugummi sisään, aluks vähän jänskäs, mut pystyssä tuli onneks pysyttyä.

Ilma oli helmi, eikä kylmäkään ollu.
Reitti oli sopivan mittainen ja mutkiakin löyty.

Mäntsälästä jouduin erkanemaan omille teilleni minäkin. Hyvät oli mutkat tosiaankin ja tuli nappulakumikin hyvin sivusta hiottua
tounge.gif

Kiitos suloiselle riisorille kivasta reitistä! Ja kiitos kaikille muillekin mukavasta seurasta. Oli mielettömän hauskaa, ja mun kypärän sisällä singahteli riemunkiljahduksia.  
biggrin.gif
 Sää oli kaunis ja lämpötilaltaankin sopiva. Jäin letkasta pois Kuninkaanmäen kohdalla, kun olin niin lähellä kotikulmia.  
smile_org.gif

Kiitoksia vetomiehille ja kanssa-ajelijoille. Pahoitteluni nynnyilystäni mutkissa ja muutenkin. Ehämmää osaa ajaa mutkia niihhianosti kuin te muut.  
bawling.gif
Mä oovvaa tämmönen touringttuttu.  
crazy.gif

tounge.gif

Niijuu... poistuin kesken kaiken Myraksen kautta kun kotokulmat olivat siinä lähellä.

sport05.gif

Kiitokset ajoseurasta minunkin puolesta, tosin lähdin letkasta minäkin pois, koska ei ollut tarkoituskaan ajaa koko reittiä läpi.

Vauhti oli melko reipas, ehkä vähän liiankin. Vaikka kokemusta radalta (Ahvenisto useampana kesänä) ja rautaperseilystä onkin...

Yksi pätkä siinä oli melko huonokuntoista asfalttia ja ainakin itsellä meni ajolinjat ihan persiilleen väistellessä reikiä, kiviä ja kurapaakkuja.

Mutta ainakin sää suosi kerrankin  
033102beer_1_prv.gif

Mukavat oli taas mutkat. Kiitokset taas vetäjille!

Mäntsälä-Nikkilä olikin sitten näköjään vähän suorempi tie  
omg.gif

org_200908.jpg

Joo, Mäntsälässä jäi pause päälle.

Kiitos reiteistä, vaikka ittee vähän jännitti alku liukkailla kulumaan päässyt etukumi. Ite kurvasin pyörän pesuun Myraksen risteyksestä, kun huollossa olivat öljynneet ja rasvanneet pyörän sisältä ja ulkoa.

Tuli löydettyä oman pyörän sukulainen letkasta, kun niin lähelle oli samanlainen. Rekkaria myöten.

Ei päässy ite mukaan mut ootte te näköjään pärjänneet ilman miutakin.

Kävin sitten myöhemmin heittämässä oman pikku "kammokierroksen"
wink.gif

Back