Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliskohan muita kuin minä joka haluisi ajaa vähän lyhemmän lenkin? Sen verran vilukissa, että tuo 200km vähän liikaa...Reitillä on pituutta vajaa 200km, vai miten se oli. Voi olla enemmänkin. Ennen pimeää tullaan kuitenkin pois. Ensimmäinen välitankkausmahdollisuus on noin 130km lähtöpaikasta.
Mukana nihtisillan kautta klo 1300, tankkailen sitten itäväylällä..Teboil ItäväyläKäyn pyörähtään Nihtisillan ABC:llä klo 13:00, jos joku haluaa tulla sieltä mukaan.![]()
Jooh saat sinisen matkalehmän nihtisillasta vetoon. Ei yksin uskalla noin lähelle itärajaa ajella![]()
Mulle toi n. 200 km on kohtuu ok, mutta sen pidempi voi alkaa jo puuduttaa (mahdollinen jäätyminen ja niskan jumiutuminen). Voipi lähteä sopivasta kohdasta takaisin kotiinpäin.Oliskohan muita kuin minä joka haluisi ajaa vähän lyhemmän lenkin? Sen verran vilukissa, että tuo 200km vähän liikaa...Reitillä on pituutta vajaa 200km, vai miten se oli. Voi olla enemmänkin. Ennen pimeää tullaan kuitenkin pois. Ensimmäinen välitankkausmahdollisuus on noin 130km lähtöpaikasta.![]()
Jätkä vääntää lätkää, mutta jos saan kyydit sille matsiin niin tulhan tulhan
Kohmeessa?! Doh mulla oli päinvastainen tilanne ja turhan lämmin ajossakin. Tuli oikein kesäinen tunnelma kun tietkin kuivuiJoo kiitoksia vain, kivaa oli vaikka nyt hieman kohmeessa onkin.
Nyt Riisorin kannattais olla varuillaan.Kiitos suloiselle riisorille kivasta reitistä!