• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Laskeeko pyörän maalaaminen myyntihintaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vesaila
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
itse olen tullut siihen tulokseen että jos ei pyörä nyt vaihdu tässä syksyn aikana niin talven aikana se saa uuden värityksen ja väri tulee olemaan jokin todella erikoinen ehkä cameleontti tai helmiäisväri mutta sellainen että toista samanlaista ei hevillä löydy. se on sitten sama nouseeko vai laskeeko pyörän arvo mutta omassa silmässä se tulee joka tapauksessa nousemaan eihän siitä koskaan saa omiaan pois kun pyörän pois myy. kyseessä -07 z1000 kawa.

Mattamusta maalaus laskee rahallista arvoa, mutta vastaavasti kohottaa käyttöarvoa sekä ennen kaikkea RISPEKTIÄ!!!
buttrock.gif

Tsekkaa itse jos et usko...
biggrin.gif
tounge.gif

Mattamusta maalaus laskee rahallista arvoa, mutta vastaavasti kohottaa käyttöarvoa sekä ennen kaikkea RISPEKTIÄ!!!
buttrock.gif

Tsekkaa itse jos et usko...
biggrin.gif
tounge.gif
Ite oot kirjottanu
tounge.gif

Ei vaan, oon kade kun en saa huomiota kun nyrkkiä heiluttavilta vanhoilta äijiltä, eikä sitäkää tänä kesänä niin usein

EDIT: Ai niin olihan mulla ihan asiaakin. Itse mietin pyörän maalaamista, mutta totesin etten taida, juurikin laskevan myyntiarvon takia

Back