• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Laserline 862 moottoripyörähälytin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kccot
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Espoo
omg.gif
Joo semmoinen tuli hankittua onko kokemusta kyseisen laitteen asennus jutusta....... joitakin niksejä voisi kuunnella ennen hommaan ryhtymistä

Pyöränä on Honda XL 1000 Varadero

Nyt on jo vuosi melkein vierähtänyt, mitkäs on ollut kokemukset tuosta laitteesta? Itse jonkinlaista hälytintä olen hankkimassa.

Itsellä on ko. hälytin sv:ssä.On toiminu ihan hyvin ja toimintoja ja säätöjä on tarpeeksi.
Itse en asentanut,ja en kyllä suosittele jollei ole aikaisempaa kokemusta vastaavista hommista,ne asennusohjeet oli todella suuripiirteiset,siihen ei taida saada merkkikohtaista johtosarjaa,kuten esim defaan.
nixweiss.gif

Mulla on se 861-malli ja sekin on täysin moitteeton, eli ainakin hankinta on hyvä. Se mitä asennukseen tulee, itse henk.koht en asentanut/asentaisi sitä. Kallistahan sellanen on asennuttaa mutta kannattaako tinkiä väärässä paikassa? Mut puhunkin omasta puolestani, mulla tuottaa kännykän laturin asentaminen pistorasiaankin jo suuria ongelmia
smile_org.gif

Back