• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Laserhippa Flamingon Megazonessa + dägädägä la 9.1.2016. Ilmoittautuminen!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitkiss sanoi:
Missä luuraa KK-taistelupari Knaku ja Karkov? :sad3:

Ei viittis saikulla jalan kanssa tulla urheileen. Korkeintaan voi harkita edellisiltana että uskaltaisko. Syömään voin kyllä tulla ja jatkoille.

Karkov sanoi:
Ei viittis saikulla jalan kanssa tulla urheileen. Korkeintaan voi harkita edellisiltana että uskaltaisko. Syömään voin kyllä tulla ja jatkoille.

No helkatti.. luulin, että vaiva menee viikossa ohi :sad3: Paranemisia!

parisfrance2015 sanoi:
:itkupilli: tulen takaisin Suomeen vasta 10.01.2015:itkupilli::itkupilli::itkupilli:

Harmi ettet pääse. Harmi on myös se, että sä olet vuoden jäljessä :p :p

En pääsekkään, pomo soitti että lähetään 9.-10.1 Siljalle johonki ryyppäjäisiin. :itkupilli:

Sori.

Hei oisko etempää saapuvilla innostusta ottaa kimpassa huone ompusta? Tai haluisko joku sikäläinen majottaa meikäläisen?

Mitä ihmettä. Missä mun ilmoittautuminen on. Kalenteriin oon tän laittanu aikaa sitten. Juu tulossa. Saattaa tosin olla, et oon se kaikista kuallein, ku ei niin hirveesti jaksa juosta, mut haitanneeko tuo.

Re: Laserhippa Flamingon Megazonessa + dägädägä la 9.1.2016. Ilmoittautuminen!!!

Sikille tiedoksi, että juokseminen on kielletty :)

Pelaamme avoimella kierroksella ja perun yksityistilaisuuden 4.1 koska sitova ennakkoilmoittautuminen tuottaa haasteita monelle. Vaikka pelaamme avoimella kierroksella on suositeltavaa, että pelivuoroja varataan etukäteen tarpeeksi, siten varmistetaan että kaikki halukkaat pääsevät pelaamaan. Ilmoittautumisia otetaan siis edelleen vastaan.

Tiedot:
La 9.1.2016 Flamingon Megazone 3. krs
Paikalle saavuttava klo 18.45 mennessä.
Hinta pelaajalta on 15€ ja peliaikamme 1h.

Pelien jälkeen (saadaan käyttää synttärihuonetta jos vapaana) voi ottaa huikkaa, tasata pulssia, vaihtaa kuivaa paitaa ylle :D ja käydään läpi tuloslaput! Sitten ohjelma vapaa. Koska Flamingossa ruokapaikan varaaminen ilman sitovaa ennakkotilausta ei onnistu, jonotamme johonkin ravintolaan, Amarillo? :)

Tuota viikonloppua mielummin muutamia oli kiinnostuneita myös viikolla pelaamaan ja viikkopelitkin järjestyy viikolla 2 tai 3 esim ke to iltana. Kiinnostuksesta saa ilmoittaa vaikka yksityisviestillä niin kokoan porukan.

Olen nyt pelien osalta tapahtuman yhteyshenkilö, jos tulee kysyttävää laita viestiä :)

Mä voin tulla viikollakin maalimieheksi mukaan, jos nyt suostun tuon viikonlopun jälkeen enää lähtemään teidän kanssa mihinkään... :p :grin:

Muuten tulisin, mut meen katsomaan balettia, mut jos ootte tulossa stadiin safkan jälkeen, niin voisin liittyä seuraan.

Huomioo!

Pelipäivä viikon päästä ja viimehetken ilmoittautumisia otetaan vastaan enään maanantaihin.

Mainio porukka ollaan jo saatu kasaan :jippikaijee: ja mukaan mahtuu vielä!

Älä mieti enempää vaan käytä nyt mahdollisuus tulla kokemaan laserseikkailu hyvällä porukalla! :)

Re: Laserhippa Flamingon Megazonessa + dägädägä la 9.1.2016. Ilmoittautuminen!!!

Mukana!

Bolt sanoi:
Hep! Mä olen sitten autolla liikkeellä, jos tarvii kyytiä tai juna-asemalta tai jotain.

Tulossa Paimiosta päin prätkällä. Takapenkki tyhjänä joten jos jollain kyytiongelmia, pääsee kyydissä jos tarve.:jpstyle:

marko.fzs sanoi:
Tulossa Paimiosta päin prätkällä. Takapenkki tyhjänä joten jos jollain kyytiongelmia, pääsee kyydissä jos tarve.:jpstyle:

Veikkaampa että näillä pakkasilla ei tule tunkua:grin:

Back