... Toivottavasti ... piuhat ei paina persuusta.
Painoiko?
HACY
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
... Toivottavasti ... piuhat ei paina persuusta.
Taivaalta tulee makeaaSuolavesi on hyvä johde
Ja tieltä kohta suolaaTaivaalta tulee makeaaSuolavesi on hyvä johde
Itte kyllä pärjänny ihan hyvin kevyellä kerrospukeutumisella ja päälle gorepuku...tiiä sitten, taitaapi olla tämä tottuminen kylmhin oloihin kyllä meleko iso tekijä noissa jutuissa. Tärkeintä on, että kypärän visiiri ei mene huurhun ees pikkasen nollan yläpuolella olevissa lämpötiloissa, koskapa silloin tekkee naamalla hyvvää jos joutuu sitä raottamhan...muuten kyllä pärjää sen mitä tiet antaa myöten aijaa (siis ei ole lunta ja jäätä).voi herran jumala, jos ei tarkene ilman noita niin
sitte ei pidä ajaa!!!!!!!
Tein vanhaan visiirin ulkopintaan tuollaisen kuva lisälipan, joka mahdollistaa visiirin n. 15mm aukipidon, niin pikkupakkasilla kuin kaatosateessa.. huurtumatta. Ilmanvaihto lisääntyy huomattavasti visiirin sisäpuolella, kumminkin niin, ettei ajoviima osu silmiin. Eli leikkasin 1,5L limupullosta sopivan palan visiirin alareunaan. 2kpl 3,25mm reiät akkukoneella molemmista läpi ja 3mm proput läpi. Proput sulatin molemminpuolin sytkärillä ja avot, toimiva, ehkei nyt niin esteettinen ratkaisu kylmiin ilmoihin ja vesisateeseen oli valmis.Itte kyllä pärjänny ihan hyvin kevyellä kerrospukeutumisella ja päälle gorepuku...tiiä sitten, taitaapi olla tämä tottuminen kylmhin oloihin kyllä meleko iso tekijä noissa jutuissa. Tärkeintä on, että kypärän visiiri ei mene huurhun ees pikkasen nollan yläpuolella olevissa lämpötiloissa, koskapa silloin tekkee naamalla hyvvää jos joutuu sitä raottamhan...muuten kyllä pärjää sen mitä tiet antaa myöten aijaa (siis ei ole lunta ja jäätä).voi herran jumala, jos ei tarkene ilman noita niin
edit: siis puhun näistä meän selekosista täällä, ajokausi oli ittellä tänä vuonna 15.4.-5.10. eli tuon ajan oli nelostie sula![]()
No jopas on viritys! Silloin joskus, kun minulla vielä ei ollut pinlock-visiiriä (jota vielä en ole onnistunut saamaan huurtumaan missään olosuhteissa) eikä Shoein nerokasta "visiirinraotusvipua" (joka pitää visiiriä auki juuri sen tarvittavat 2 mm), saman asian ajoi visiirin väliin pujotettu tulitikku! Ilma kiersi kypärässä juuri sopivasti huurtumisen ennaltaehkäisemiseksi ja poistamiseksi. Ja jottei tikku putoa tiehensä joka kerta kun visiirin avaa, sen voi kiinnittää teipillä kypärän leukaosaan (tätä en itse silloin keksinyt, vaan minulla oli nippu tulitikkuja takin taskussa...).Tein vanhaan visiirin ulkopintaan tuollaisen kuva lisälipan, joka mahdollistaa visiirin n. 15mm aukipidon, niin pikkupakkasilla kuin kaatosateessa.. huurtumatta. Ilmanvaihto lisääntyy huomattavasti visiirin sisäpuolella, kumminkin niin, ettei ajoviima osu silmiin. Eli leikkasin 1,5L limupullosta sopivan palan visiirin alareunaan. 2kpl 3,25mm reiät akkukoneella molemmista läpi ja 3mm proput läpi. Proput sulatin molemminpuolin sytkärillä ja avot, toimiva, ehkei nyt niin esteettinen ratkaisu kylmiin ilmoihin ja vesisateeseen oli valmis.Itte kyllä pärjänny ihan hyvin kevyellä kerrospukeutumisella ja päälle gorepuku...tiiä sitten, taitaapi olla tämä tottuminen kylmhin oloihin kyllä meleko iso tekijä noissa jutuissa. Tärkeintä on, että kypärän visiiri ei mene huurhun ees pikkasen nollan yläpuolella olevissa lämpötiloissa, koskapa silloin tekkee naamalla hyvvää jos joutuu sitä raottamhan...muuten kyllä pärjää sen mitä tiet antaa myöten aijaa (siis ei ole lunta ja jäätä).voi herran jumala, jos ei tarkene ilman noita niin
edit: siis puhun näistä meän selekosista täällä, ajokausi oli ittellä tänä vuonna 15.4.-5.10. eli tuon ajan oli nelostie sula
Jos nyt joskus haluaa pois tuon härpäkkeen, niin ei jää ku nuo reiät visiiriin.![]()
Mullakin on ollu joskus pinlock ja huuruun meni. Se 2-3mm ei vaan riitä ainakaan mun shuberthin s1:ssä, kun potta on muutenkin jo niin tiivis. Mulla vaatii sen yli 1cm raon esim. tänään kaatosateessa pysähdellen joka liikennevaloissa. Ps. tuon sytkärin kaa kannattaa olla varovainen, eikä sulattaa liian innolla niinku mä kuvasta päätellen tein. Nuo tahrat tuli pikaliimasta, ku yritin ensin liimaamalla. En oo kyl ottanu tuota härpätintä pois ku se vaan toimii nii tautisen hyvin.No jopas on viritys! Silloin joskus, kun minulla vielä ei ollut pinlock-visiiriä (jota vielä en ole onnistunut saamaan huurtumaan missään olosuhteissa) eikä Shoein nerokasta "visiirinraotusvipua" (joka pitää visiiriä auki juuri sen tarvittavat 2 mm), saman asian ajoi visiirin väliin pujotettu tulitikku! Ilma kiersi kypärässä juuri sopivasti huurtumisen ennaltaehkäisemiseksi ja poistamiseksi. Ja jottei tikku putoa tiehensä joka kerta kun visiirin avaa, sen voi kiinnittää teipillä kypärän leukaosaan (tätä en itse silloin keksinyt, vaan minulla oli nippu tulitikkuja takin taskussa...).Tein vanhaan visiirin ulkopintaan tuollaisen kuva lisälipan, joka mahdollistaa visiirin n. 15mm aukipidon, niin pikkupakkasilla kuin kaatosateessa.. huurtumatta. Ilmanvaihto lisääntyy huomattavasti visiirin sisäpuolella, kumminkin niin, ettei ajoviima osu silmiin. Eli leikkasin 1,5L limupullosta sopivan palan visiirin alareunaan. 2kpl 3,25mm reiät akkukoneella molemmista läpi ja 3mm proput läpi. Proput sulatin molemminpuolin sytkärillä ja avot, toimiva, ehkei nyt niin esteettinen ratkaisu kylmiin ilmoihin ja vesisateeseen oli valmis.Itte kyllä pärjänny ihan hyvin kevyellä kerrospukeutumisella ja päälle gorepuku...tiiä sitten, taitaapi olla tämä tottuminen kylmhin oloihin kyllä meleko iso tekijä noissa jutuissa. Tärkeintä on, että kypärän visiiri ei mene huurhun ees pikkasen nollan yläpuolella olevissa lämpötiloissa, koskapa silloin tekkee naamalla hyvvää jos joutuu sitä raottamhan...muuten kyllä pärjää sen mitä tiet antaa myöten aijaa (siis ei ole lunta ja jäätä).voi herran jumala, jos ei tarkene ilman noita niin
edit: siis puhun näistä meän selekosista täällä, ajokausi oli ittellä tänä vuonna 15.4.-5.10. eli tuon ajan oli nelostie sula
Jos nyt joskus haluaa pois tuon härpäkkeen, niin ei jää ku nuo reiät visiiriin.![]()
Noin minäkin ajattelin ennen liivin ostoavoi herran jumala, jos ei tarkene ilman noita niin
Täällä on penkinlämmitin-ideaa kehitetty eteenpäin.Ensin käytin Pohka penkinlämmitintä ajotakin alla .
se lämmitti selkää mutta mukavasti sekin lämpöä antoi yläkroppaan kun pitempiä reissuja ajelin jopa pakkasessa .
Klanin lämpöliivi tuntuu nyt tehottomammalta .
Pohka varustettuna Klanin viisitehoisella säätimellä on mielestäni parempi , eikä maksa ko kymppejä .
Teho 30W .
Yhtä hyvin toimivat oli sitten päällä nahkaa vai gorea .
Onkos kukaan löytänyt Euroopasta sopivaa kauppaa, joka myisi Klan-tuotteita ? Yleensä tuppaa olemaan halvempaa kuin Suomessa. Tuotehan näyttäsi olevan alunperin italialainen.EMC
Klan ajovarusteet
Kun nuo widderin ja gerbing'sin linkitkin oli, niin laitetaan sen alussa mainitun Klaninkin.
HACY
edit: Linkit muokattu toimiviksi