G
Guest
Guest
Tulipa täs mieleeni kevättä odotellessa. Lämpeekö muiden böödit esim,kaupunkiajossa .5 minsaa niin rupee "letti"huutaan Voiko termostaatti olla jumis tai jotain
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama täällä!Ei oo jumissa, ihan normaalia on että lämmöt nousee vartoessa![]()
(oma -97 xx tekee saman)
Omissani -97 & -00 oli selkeä ero lämpiämisen suhteen. Vanhemmassa ei tainnut flekti käynnistyä koskaan ja uudemmassa jo hetken punaisissa seisoskelun jälkeen.Normaalia varsinkin 99-> xx:sä tuossa ruiskussa on öljynlauhdutin sijoitettu suoraan syylärin yläosan päälle joka luonnollisesti vähentää syylärille menevän ilman määrää,asiasta löytyy keskusteluja ulkomaalaisilla xx foorumeilla. -96-98 xx:sä öljynlauhdutin on sijoitettu katteen sisään ajovalon alapuolelle (joka valitettavasti vaikuttaa keulan raskauteen negatiivisesti.) minun -97 xx onkin sitten ilmeisesti kummajainen kun maantieajossa mittari nousee juuri ja juuri asteikon minimin yläpuolelle ja kaupunki pyörittelyssä en kertaakaan saanu viime kesänä neulaa nousemaan kovin lähelle punarajaa, nousee maksimissaan aavistuksen yli puolenvälin mutta flektipyörii jo tuolloin. saataa olla että omassa on termari jatkuvasti auki(?) onko muilla _kaasari_ xx:n omistavilla käyny pyörä kokoajan kuumana?
Sama juttu mulla -96 xx, matka ajos just just alaviivan pääle ja kaupunkis puolen välin paikkeille ja flekti käyntii, vähän ajan pääst sammuu, ei kertaakaan oo menny lähelle puna rajaa...Normaalia varsinkin 99-> xx:sä tuossa ruiskussa on öljynlauhdutin sijoitettu suoraan syylärin yläosan päälle joka luonnollisesti vähentää syylärille menevän ilman määrää,asiasta löytyy keskusteluja ulkomaalaisilla xx foorumeilla. -96-98 xx:sä öljynlauhdutin on sijoitettu katteen sisään ajovalon alapuolelle (joka valitettavasti vaikuttaa keulan raskauteen negatiivisesti.) minun -97 xx onkin sitten ilmeisesti kummajainen kun maantieajossa mittari nousee juuri ja juuri asteikon minimin yläpuolelle ja kaupunki pyörittelyssä en kertaakaan saanu viime kesänä neulaa nousemaan kovin lähelle punarajaa, nousee maksimissaan aavistuksen yli puolenvälin mutta flektipyörii jo tuolloin. saataa olla että omassa on termari jatkuvasti auki(?) onko muilla _kaasari_ xx:n omistavilla käyny pyörä kokoajan kuumana?
Hyvä tietää että muillakin kaasarimallit käy viileempänä kun ruiskut..kiitos tiedostaSama juttu mulla -96 xx, matka ajos just just alaviivan pääle ja kaupunkis puolen välin paikkeille ja flekti käyntii, vähän ajan pääst sammuu, ei kertaakaan oo menny lähelle puna rajaa...Normaalia varsinkin 99-> xx:sä tuossa ruiskussa on öljynlauhdutin sijoitettu suoraan syylärin yläosan päälle joka luonnollisesti vähentää syylärille menevän ilman määrää,asiasta löytyy keskusteluja ulkomaalaisilla xx foorumeilla. -96-98 xx:sä öljynlauhdutin on sijoitettu katteen sisään ajovalon alapuolelle (joka valitettavasti vaikuttaa keulan raskauteen negatiivisesti.) minun -97 xx onkin sitten ilmeisesti kummajainen kun maantieajossa mittari nousee juuri ja juuri asteikon minimin yläpuolelle ja kaupunki pyörittelyssä en kertaakaan saanu viime kesänä neulaa nousemaan kovin lähelle punarajaa, nousee maksimissaan aavistuksen yli puolenvälin mutta flektipyörii jo tuolloin. saataa olla että omassa on termari jatkuvasti auki(?) onko muilla _kaasari_ xx:n omistavilla käyny pyörä kokoajan kuumana?
sanoi:välimerellisissä ruuhkissa ryömiessä lämpömittari hipoi 130 astetta... Ja sitten se hönkii sen jaloille... Siinä ei auta muu kuin pysytellä liikkellä, eli splitata...
sanoi:välimerellisissä ruuhkissa ryömiessä lämpömittari hipoi 130 astetta... Ja sitten se hönkii sen jaloille... Siinä ei auta muu kuin pysytellä liikkellä, eli splitata...
Tupla x on niin koteloitu vehje, että minkäänlainen ilma ei kierrä moottorissa jos olet paikallaan, tai ryömit hitaasti eteenpäin. Tehty siis ajettavaksi.