• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lama tulee - pyörä myyntiin!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jii
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Lama tulee - pyörä myyntiin! - ...mitä teet?

• Äkkiä prätkä myyntiin jos joku hullu vielä ostaa

Ääniä: 0 0,0%
  • Äkkiä ostamaan jos joku hullu jo myy

• Ajelen entisellä jos rahat riittää

Ääniä: 1 100,0%
  • Vaihdan kaikesta huolimatta uudempaan ja ehompaan

• Vaihdan halvempaan jotta saan vähän pätäkkää

• Jotain muuta - kerron sen nyt teille miten toimin:

• Ääniä yhteensä
    1
mikä v*tun laama

lopettakaa kaikki heti rahan käyttö ja ostelut, niin minä saan halvalla.

Älä ruoki laamaa  
biggrin.gif

Itsekkin ollut jo marraskuusta asti lomautettuna, en valita mutta ennemmin sen olis kesällä ollu!
062802moto_prv.gif

Hyvinpä ne rahat on riittäny eli samalla ajetaan myös ensi kesänä.
inlove.gif

Ajellaan tolla vanhalla... Mä olen varuuks jättäny vähän nailareitten varteen ropoa, et ei leikki heti tyrehdy.

Meil ainakin siihen mallin sohitaan, et ihan hirvittää. Onneks itellä lainat ei aiheuta karmeita pakkoliikkeitä. Keskäs vois kyl jäädä "kotiinkin"

Kaveri ollu nut pari kuukauttakoton niin sano ettei ole vieläkään saanu korvauspäätöstä.

Oli tarkoitus ajella edes muutama vuosi samalla pyörällä...
Entinen pöllittiin joten taas joutuu uuden ostamaan.
Mieleistä mallia ei löydy käytettynäkään järkevään hintaan.

Ajelen entisellä, jos rahat riittää. En usko asioiden menevän niin huonoon jamaan, mutta jos tilanne sitä vaatii, olen kyllä valmis realisoimaan kaiken muun omaisuuden ennenkuin taloni, myös pyöräni. Leluja saa uusia sitten kun lama hellittää, mutta oma koti, jossa on asunut pitkään, ja jota on rempannut ja kunnostanut on aivan viimeinen myytävä. Pakon edessä kyllä myisin senkin pois, koska sekin on vaan maallista omaisuutta, onhan kuitenkin tärkeämpää saada ruokaa pöytään.

Miksikäs tuota hukkaamaan, ostajan markkinathan nyt on. Tietysti jos yt-neuvottelut menee "putkeen", voihan tuota vaihtoa uuteen harkita. Mutta kattellaan kattellaan.. Aika paljon muuta lähtee ennen mopoa jos siihen mennään.

Ensi kesä mennään nykyisillä. Seuraavaksi kesäksi voisi toisen vaihtaa uuteen.

Pidetään silmät auki ja ostetaan halvalla Pegaso Trail kun joku sen myy. Canyoni upotetaan sitten johonkin...

Nythän on hyvä aika tuulettaa paalin pohjimmaiset setelit ja ostella nälkäiseltä & janoiselta kansalta kaikki vähänkin kiinnostava tavara pois.

Sä et kertonut (vieläkään?) että minkä mopon hommasit?  
tounge.gif
Ärsyttää tämä lama vouhotus sen verran, että kävin ihan kiusallani ostamassa toisenkin pyörän  
tounge.gif
Onnitus siis uudesta moposta, Minkässä ollenkaan hait?
Reissumopoksi tuli Suzukin DL 650 V-Strom -05.  
smile_org.gif

Back