• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lama tulee - pyörä myyntiin!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jii
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Lama tulee - pyörä myyntiin! - ...mitä teet?

• Äkkiä prätkä myyntiin jos joku hullu vielä ostaa

Ääniä: 0 0,0%
  • Äkkiä ostamaan jos joku hullu jo myy

• Ajelen entisellä jos rahat riittää

Ääniä: 1 100,0%
  • Vaihdan kaikesta huolimatta uudempaan ja ehompaan

• Vaihdan halvempaan jotta saan vähän pätäkkää

• Jotain muuta - kerron sen nyt teille miten toimin:

• Ääniä yhteensä
    1
Tiistaina kävin ilmoittautumassa työkkäriin työnhakijaksi ja seuraavaksi marssin tilaamaan uuden pyörän.
omg.gif

Nyt kun tulis vaan kevät ja pyörä, niin mikäs tässä kun joutaa ajelemaan.

mun edellinen viesti tänne: Mikäli työt jatkuu(niinkun nyt näyttää hyvältä, määräaikanen työsuhde) niin pidän nykysen pyörän(uuden, minkä sain just tällä vkolla maksettua) ja ostan ehkä loppukesästä isomman, käytetyn.

Jos työt ei jatku niin en vielä tiiä mitä tekisin :P"

------------
Sainkin vakituisen työpaikan, ostan siis keväällä/kesällä varmasti isomman pyörän 
062802jumpie_prv.gif

mun edellinen viesti tänne: Mikäli työt jatkuu(niinkun nyt näyttää hyvältä, määräaikanen työsuhde) niin pidän nykysen pyörän(uuden, minkä sain just tällä vkolla maksettua) ja ostan ehkä loppukesästä isomman, käytetyn.

Jos työt ei jatku niin en vielä tiiä mitä tekisin :P"

------------
Sainkin vakituisen työpaikan, ostan siis keväällä/kesällä varmasti isomman pyörän 
062802jumpie_prv.gif
Onnittelut!! eikun isompaa kehiin
wink.gif

Tässä alkaa oman pyörän myynti olla pian valmiina.

Oon sitten todella aktiivisesti katsellut ilmoituksia mopoista. Ihmeesti jengillä on hinnat selkeessä nousussa. Monessakin on tonni pari lisää sitten kuukauden parin takaiseen ilmoon. Hassu ilmiö tälläisenä aikana, vai onko se ihan vaan kevät?

Tässä alkaa oman pyörän myynti olla pian valmiina.

Oon sitten todella aktiivisesti katsellut ilmoituksia mopoista. Ihmeesti jengillä on hinnat selkeessä nousussa. Monessakin on tonni pari lisää sitten kuukauden parin takaiseen ilmoon. Hassu ilmiö tälläisenä aikana, vai onko se ihan vaan kevät?
Moni on kalliimpi kuin vuosi sitten talvella..
mutta saahan sitä pyytää ja ilmeisesti höperöitä riittää ostamaan  
biggrin.gif

Muttajoo, miks pitäis maksaa enemmän käytetystä, mikä on ollu esim. joulukuussa myynnissä halvemmalla, kun onhan se taas vuoden vanhempi  
nixweiss.gif

Moni on kalliimpi kuin vuosi sitten talvella..
mutta saahan sitä pyytää ja ilmeisesti höperöitä riittää ostamaan  
biggrin.gif

Muttajoo, miks pitäis maksaa enemmän käytetystä, mikä on ollu esim. joulukuussa myynnissä halvemmalla, kun onhan se taas vuoden vanhempi  
nixweiss.gif
Jooh. Jotenkin ärsyttää tuo tinkivarojen laittaminen lisää ilmoon, en millään tosissaan usko että noi haluavat isompaa hintaa mopostaan nyt. Kuvatkin vielä samat vanhat, viime vuoden puolelta pitkälti.

Noh, näytti tuolla muutama kiinnostava vielä olevan, on vaan turhan kaukana suurinosa ja kun koeajokin on vaikeeta niin ei jaksais lähteä kattomaan.

Isä Mitro joka asustelee tossa vähän matkan päässä neuvoi, käyttäkää rahanne nyt tuonpuoleisessa niille ei ole käyttöä.
062802jumpie_prv.gif

Juu, eilen tuli jo tieto lomautusten alkamisesta meikäläiselläkin. Systeemillä 2 viikkoa töissä ja 2 lomilla mennään hamaan tulevaisuuteen, kunnes tulee hommia lisää.

Näillä eväillä täytyy harkita, onko varaa ajella joko laisinkaan, tai ainakaan niin paljoa kuin aiemmin. Pyörän myyntiä en ainakaan vielä harkitse.

Vaihdan kaikesta huolimatta uudempaan ja ehompaan
062802jumpie_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

YT Neuvottelut kesken ja ei tietoa työpaikan pysymisestä.... mutta kyllähän töitä saa jos on valmis tekemään lähes mitä vaan
buttrock.gif

Kun vanhemmilla vempeleillä ajaa, ei niiden myynti tuo oleellista helpotusta talouteen, joten näillä mennään. Projekti pärähti viikonloppuna käymään, ja kasariheviin sai ostettua ärrämallin koneen, että ensitalvenkin puuhastelut on jo turvattu.

Työpaikan menettämisestä ei ole huolta, mut jos niin nyt kuitenkin tapahtuisi, niin myisin mieluummin itseäni kuin moottoripyörän
baaa.gif

No mulle tää "lama" tuli kuin tilauksesta. Pyörien hinnat tullu alas oikeen kunnolla ja nytpä taas tarkotus hommata pärrä ku viimekesän olin iliman
062802jumpie_prv.gif

Ajellaan vanhalla jos duunit loppuu, vaihdetaan vakuutusyhtiötä ja laitetaan sesontavakuutukseen odottelemaan parempia aikoja.
biggrin.gif

Mä myin moponi tossa hetki sitten ja olen katsellut hintatasoa mielenkiinnolla.
Käyettyjä vähän ajettuja saa tosiaan aika edullisesti etenkin jos ostohinta on ollut n 15ke.
Kuin voi olla ihminen sekasin kun malleja on vaikka kuinka paljon eikä ole pienintäkään haisua millä ajaa ensi kesänä, yksi asia on varma eli Firebladea ei tule...samalla viivalla kulkee b-king sekä fatboi ...niin ei tiijä ei perkele !!!!

Ei tarvitse myydä pyörää kun töitä on enemmän kuin koskaan.
Eikä pyörä tarvitse vaihtaa toiseen kun ajetaan sillä samalla vanhalla catilla.
sport05.gif

Back