• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lakka valuu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Alkasin innoissani tuunaamaan yammun eturapskia ja kaikki meni ihan ok kunnes aattelin viela yhen kerroksen lakkaa sipasta kun mielestani ei viela ollut hyva.... niinha siina sit kavi et yhteenkohtaan tuli valumia
biggrin.gif
. Yritan lakan kuivuttua hioa sita kohtaa tasaseksi ja sit uus kerros paalle. Onko jollakulla kokemusta tollasen lakkavaluman fixauksesta?

Alkasin innoissani tuunaamaan yammun eturapskia ja kaikki meni ihan ok kunnes aattelin viela yhen kerroksen lakkaa sipasta kun mielestani ei viela ollut hyva.... niinha siina sit kavi et yhteenkohtaan tuli valumia
biggrin.gif
. Yritan lakan kuivuttua hioa sita kohtaa tasaseksi ja sit uus kerros paalle. Onko jollakulla kokemusta tollasen lakkavaluman fixauksesta?
tuota mulla on.. kun aina valuu..
smile_org.gif
neuvo: anna kuivua oikeasti muutama päivä, jotta se valuma kuivuu sisältäkin!

Sen jälkeen valuma pois karkeammalla paperilla, sit hienommalla ja parhaassa tapauksessa voit myllyttää lakan jälleen kiiltäväks ilman lisälakkaa..

Antaa kuivua, hiomapaperin alle jonkin sortin "pulikka" että hiova pinta on tasainen (esim. tämmösiä korkkisia ku myydään itse tarkoitukseen) ja aloittaa mieluummin hienommalla paperilla. Tarkka täytyy olla siitä asennosta, että tulee hiottua nimenomaan sitä valumaa.

itse oon myös uudella partakoneen terällä vetäny valuman suuntasesti,sen jälkeen ohkasella paperilla jos on tarpeen.

Kiitti neuvoista. taytyy koittaa kunhan kuivuu kunnolla.
Tai nayttahan se noinkin customoidulta kun muilla ei oo samaa valumaa
cool.gif

Back